ورزشی

قلی‌زاده در پرسپولیس؟/ یک استقلالی قرمزپوش شد!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد می‌گوید: آرزوی پدرم همیشه این بود که من و برادر کوچکترم هر دو به مدال طلای المپیک برسیم.

ماگومد رمضان‌اف کشتی‌گیر با اخلاق و روسی‌الاصل بلغارستان در فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در شرایطی که حسن یزدانی به دلیل آسیب‌دیدگی شدید کتف توان ادامه مبارزه را نداشت، به برتری رسید و صاحب مدال طلای المپیک شد. او در حین مبارزه فقط به دنبال این بود که به برتری برسد و در حین مبارزه هیچ حمله‌ای به سمت کتف آسیب‌دیده یزدانی نداشت.

ماجرای بازگشت ستاره‌ها به فوتسال زنان/ کمیته فنی به سرمربی اولتیماتوم داد؟

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان در مورد دعوت دوباره بازیکنان باتجربه به تیم ملی توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد دور بودن این بازیکنان از اردوهای قبلی به دلیل مصدومیت آنها بوده است.

قرار است اردوی تیم ملی فوتسال زنان از ۹ تا ۱۳ شهریور ماه برگزار شود و در این راستا فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده را اعلام کرده است که در لیست جدید نام چند بازیکن قدیمی از جمله نسیمه غلامی، نسترن مقیمی و مهسا کمالی هم به چشم می‌خورد. در اردوی قبل هم فرشته کریمی به اردو دعوت شد تا بار دیگر جمع قدیمی‌های تیم جمع شود.

ورزشگاه آزادی به لیگ نخبگان می‌رسد؟/ الزام AFC برای معرفی یک ورزشگاه خانگی

کمتر از یک ماه تا آغاز لیگ نخبگان آسیا باقی مانده و این در حالی است که تیم‌های استقلال و پرسپولیس هنوز ورزشگاه میزبان خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) معرفی نکرده‌اند.

مدتی است که تیتر یک رسانه‌ها استانداردسازی ورزشگاه‌ها و به خصوص تعمیر استادیوم آزادی است؛ موضوعی که فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند آن را مطابق الزامات و دستورالعمل‌های AFC پیش ببرد اما کند بودن در این زمینه باعث شده تا مشکلاتی برای استقلال، پرسپولیس و همچنین تیم ملی فوتبال به وجود بیاید.

قرارداد انزونزی و سپاهان ثبت نمی‌شود

در حالی که باشگاه سپاهان اعلام کرده است با استیون انزونزی به توافق رسیده است اما بررسی‌های خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد که به دلیل پر شدن سقف بودجه سپاهان این باشگاه نمی‌تواند قرارداد این بازیکن فرانسوی را در سازمان لیگ ثبت و از او استفاده کند. سپاهان هم‌چنین هنوز برای ثبت قرارداد مهدی لیموچی با مشکل مواجه است.

یک بازی احساسی در انتظار بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر/ چرا اسکوچیچ پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد؟

سرمربی تراکتور از هواداران این تیم خواست تا در بازی فردا مقابل پرسپولیس جو ورزشگاه یادگار امام را به سود این تیم کنند.

تراکتور و پرسپولیس فردا (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند. دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: مدتی قبل با آقای زنوزی صحبت کرده بودم و مشتاق بودم که زودتر کارم را در تراکتور شروع کنم و افتخار دارم که در خدمت این باشگاه بزرگ هستم. امیدوارم نتایج خوبی کسب کسب کنیم و جواب اعتماد باشگاه را بدهیم. دوست دارم فردا هواداران کنار ما باشند و جو استادیوم را طوری کنند که به ما کمک شود تا بتوانیم نتیجه‌ دلخواه را کسب کنیم.

۲ پیشنهاد دبیر به حسن یزدانی برای جراحی کتف/ احتمال اعزام به خارج

چهره شاخص کشتی ایران در حال حاضر منتظر است تا با خوابیدن ورم کتفش، اقدام به گرفتن MRI کند تا میزان آسیب‌دیدگی کتف او مشخص شود و سپس برای جراحی تصمیم‌گیری کند.

حسن یزدانی اواخر سال گذشته اقدام به جراحی کتف راست خود کرد، وی پس از چند ماه دوری از میادین و فیزیوتراپی و اقدامات درمانی، خرداد ماه عازم تورنمنت مجارستان شد و به مدال طلا رسید تا حضور او در المپیک پاریس قطعی شود.

سمیعی: سکوت کردیم تا تشنج ایجاد نشود/ آنها که هوادار متمول دارند مایل به افزایش سقف نیستند

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید «ما دنبال آرامش بودیم و از تنش دوری می‌کنیم ما را ناگزیر به پاسخگویی کردند. من که می‌دانم چه شده و قطعا طرفداران استقلال هم می‌دانند. فکر نمی‌کنم برای کسی مجهول باشد که چرا باید خارج از تهران بازی کنیم.»

دنیا مالی؛ ششمین وزیر ورزش ایران/ پیوند ورزش با اقتصاد، سلامت و دیپلماسی؟

احمد دنیامالی با رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ششمین وزیر ورزش و جوانان، انتخاب شد و مهم‌ترین موضوع مطرح شده از سوی وی این بود که ورزش می‌تواند یاری‌گر اقتصاد، سلامت و دیپلماسی باشد.

پرسپولیس از مدیرعامل استقلال شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس به خاطر اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال از او به کمیته انضباطی شکایت کرد.

باشگاه لخ پوزنان به قلی‌زاده: برای جدایی فعلا صبر کن!

باشگاه لهستانی به درخواست جدایی وینگر ایرانی‌اش هنوز پاسخ قطعی نداده است.

بعد از مذاکراتی که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن علی قلی‌زاده انجام دادند، با او برای پیوستن به پرسپولیس به توافق رسیدند اما باشگاه لخ پوزنان هنوز راضی به جدایی او نشده است.

عارف غلامی به تراکتور پیوست

عارف غلامی به جمع شاگردان اسکوچیچ ملحق شد.

عارف غلامی با عقد قرارداد رسمی، شاگرد دراگان اسکوچیچ در تیم فوتبال تراکتور شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا