سیاسی

قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالان مجازی استان اظهار کرد: وسیله آموزش بسیار مهم است، ظرف چند روز آینده فراخوانی با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی خواهیم داشت برای دعوت به همکاری از افراد توانمند برای کمک به آموزش روابط عمومی‌ها، که این یک نهضت بزرگ برای حوزه اطلاع‌رسانی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است و بیشترین حجم پروژه‌های کلان و مهم در استان‌ها به سرانجام می‌رسد و این نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به همه استان‌ها توجه دارد.

خلجی ادامه داد: همه باید کمک کنیم ایلام پیشرفت کند و هر کس دوست‌دار ایلام است باید یک گام در جهت توسعه و پیشرفت ایلام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت استان دو وظیفه مطالبه‌گری پیشرفت استان و تبیین و روشنگری دقیق است که باید با تمام توان برای این دو مهم تلاش کنیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: ایلام نقش مهمی در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس و مرزبانی از کشور دارد و سه هزار شهید والامقام سند افتخاری برای ولایت‌مداری مردم ایلام است.

وی تاکید کرد: قرارگاه رسانه‌ای اربعین استان به عنوان یکی از ضرورت‌ها در مرکز پیگیری می‌شود.

خلجی اضافه کرد: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند و بیش از گذشته به روابط‌عمومی‌ها توجه شود.

وی ادامه داد: بخش استان‌های پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از سال گذشته تقویت شده است و ما تلاش داریم ضعف روابط‌عمومی‌ها به تدریج برطرف شود.

خلجی عنوان کرد: با توجه این‌که رسانه‌های رسمی هر استان نمی‌توانند تمام ابعاد و وقایع استان را پوشش دهند، استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای تقویت اطلاع‌رسانی مهم و اساسی است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت یادآور شد: منابع لازم برای حوزه اطلاع‌رسانی باید تأمین شود و هر پروژه و طرح باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: مبارزه با فساد یکی از شعارهای دولت سیزدهم است که اطلاع‌رسانی دقیق و مسنجم در این حوزه بسیار مهم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا