استان ها

قتل واقعه در شهر بوشهر در کمتر از ۲۴ ساعت کشف شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: به دنبال اطلاع پلیس از وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در نیمه شب روز جمعه دوازدهم مرداد ماه در شهر بوشهر بلافاصله کارشناسان حفظ و بررسی صحنه و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان بوشهر در صحنه حاضر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: در بررسی اولیه مشخص می‌شود که جوانی با هویت معلوم با استفاده از سلاح گرم با شلیک ۲ گلوله به قتل رسیده و با انجام تحقیقات میدانی و دنبال کردن موضوع سرانجام هویت مرتکبین این جرم خشن شناسایی شدند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که توسط کارآگاهان صورت گرفت و از همه مهم‌تر همکاری بزرگان خانواده، هر ۲ نفر متهم پرونده خود را به پلیس معرفی و ضمن اقرار به ارتکاب این بزه با انگیزه اختلاف قبلی سلاح به کار رفته ضبط و قتل واقعه در کمتر از بیست و چهار ساعت کشف شد.

سرهنگ سهرابی ضمن تشکر از همراهی و همکاری صورت گرفته در کشف این جرم خطرناک در تکمیل این خبر اضافه کرد: احترام به قانون و مقررات از جمله حمل نکردن سلاح گرم و سرد غیرمجاز توسط جوانان و حل اختلافات از طریق گفتمان و مراجع قانونی و از همه مهم‌تر افزایش تاب تحمل و سعه صدر می‌تواند در کاهش جرایم خشن و مهمه مؤثر واقع شود.

سرهنگ سهرابی با اعلام کشف همه قتل‌های واقعه در سال جاری در سطح استان با روش علمی و کارآگاهی تاکید کرد: پلیس استان در اجرای خواسته و انتظار به حق شهروندان با جدیت و در لحظه کشف وقوع جرایم خشن و مهمه را رصد و دنبال خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا