ورزشی

قایقرانان اعزامی به پارالمپیک پاریس معرفی شدند

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

در حالی که قرار بود ۳ قایقران پاراکانو به پاریس اعزام شوند اما با تصمیم کمیته ملی پارالمپیک تعداد قایقرانان اعزامی کاهش پیدا کرد و تنها ۲ قایقران به پارالمپیک اعزام خواهند شد.

به گزارش ایسنا،‌ شهلا بهروزی راد، سعید حسین‌پور پور و اسلام جاهدی قایقرانان پاراکانو حاضر در اردوی آماده سازی بازی های پارالمپیک پاریس هستند که تمرینات خود را در دریاچه آزادی پیگیری می‌کنند. پیش از این حضور سعید حسین پور در بازی های پارالمپیک پاریس از سوی کمیته ملی پارالمپیک قطعی شده بود اما شهلا بهروز راد و اسلام جاهدی به دلیل این که در مسابقات جهانی مجارستان از نظر رکوردی مورد تایید سیاست های کمیته ملی پارالمپیک قرار نگرفته بودند قرار بر این بود که پس از شرکت در آخرین مسابقه انتخابی تیم ملی شرایط این دو قایقران برای حضور در پارالمپیک پاریس مورد ارزیابی قرار بگیرد.

پس از انجام رقابت های انتخابی و به گفته مدیر فنی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک، اسلام جاهدی در کلاس  VL2 چون به حد نصاب رکورد ورودی دست پیدا نکرد شانس حضور در پارالمپیک از دست داد و به پاریس اعزام نمی شود.

اما شهلا بهروزی راد با توجه به رکوردی که در انتخابی ثبت کرد و با اولویت حمایتی که کمیته ملی پارالمپیک نسبت به بانوان دارد به ترکیب تیم اعزامی به پارالمپیک پاریس اضافه شد. بنابراین شهلا بهروزی راد و سعید حسین‌پور دو قایقران اعزامی در بخش پاراکانو به پارالمپیک پاریس خواهند بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا