مجلس

قالیباف: کلیت برنامه دولت چهاردهم بارگذاری شده است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پاک‌مهر نماینده بجنورد در صحن مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: از صحبت‌های ارشادی رئیس جمهور مبتنی بر نهج‌البلاغه و از اینکه با درک درستی از شرایط کشور و ضرورت وفاق و همدلی از خرد جمعی استفاده کرده و کابینه فراجناحی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد، تشکر می‌کنیم اما ما نگرانی درباره برنامه وی داریم.

وی بیان کرد: امروز ما یک برنامه منسجم و عملیاتی با اولویت حل مشکلات اقتصادی نمی‌بینیم. انتظار نمایندگان ارائه برنامه جامع و عملیاتی بود، چرا که مردم نگران وضعیت مسکن، نقدینگی، تورم و معیشت هستند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشاورزان از قطعی برق و واردات سوخت ابراز نگرانی می‌کنند. مهم‌ترین مطالبه مردم از رئیس جمهور ارائه برنامه عملیاتی است که به چشم نمی‌خورد.

وی اظهار کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات داشتن برنامه واقعی وعملیاتی و پرهیز از شعار و رفتن به سمت حل مشکلات است. برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه و چشم‌انداز باید برنامه عملیاتی داشت و در این راه وفاق و همدلی مجلس شورای اسلامی و دولت ضروری است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: در جلسه صبح هم یکسری از نمایندگان چنین تذکری را مطرح کردند، اما کلیت برنامه دولت بارگذاری شده و دوستان دیده‌اند و برنامه وزرای پیشنهادی هم موجود است.

وی ادامه ادامه داد: در نوبت صبح رئیس جمهور درباره کلیات صحبت کرد و اکنون هم فرصت ۹۵ دقیقه‌ای برای صحبت درباره برنامه و وزرای معرفی شده دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا