سیاسی

قالیباف می‌گوید تا جایی که بشود با دولت مردان فعلی کار را ادامه می‌دهیم / الویتمان این هست که در اداره دولت شوک به این مجموعه وارد نکنیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شهرهای موشکی در زیرزمین یکی از شاهکارهای فنی‌مهندسی و مدیریتی بود که در آن دوره اتفاق افتاد، گفت: بنده معتقد به تحول هستم و در هر مسئولیتی که بودم این نگاه حکم فرما بود.

 

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز دوشنبه (۲۱ خرداد) در برنامه صف اول که با تاخیر بر روی آنتن رفت، با بیان اینکه شعارم در این دوره «خدمت و پیشرفت »است. اظهار داشت: امروز مردم یک شناخت نسبی از بنده دارند و سعی کردم در هر جایگاه و خدمتی بودم با مردم در ارتباط باشم مثلا در نیروی انتظامی و شهرداری این رویه اتفاق افتاد؛ مثلا مدت کار بنده در شهرداری ۱۲ سال بود که این مدت در سابقه شهرداری تهران بی سابقه بود.

 

وی با بیان اینکه شهرهای موشکی در زیرزمین یکی از شاهکارهای فنی‌مهندسی و مدیریتی بود که در آن دوره اتفاق افتاد، افزود: بنده معتقد به تحول هستم و در هر مسئولیتی که بودم این نگاه حکم فرما بود؛ مثلاً در زمانی که در نیروی هوایی سپاه حضور داشتم نگاه بنده به این نیرو تحولی بود و در آن زمان از دانش و علم دانشگاه ها را در آن جا استفاده کردم که نتیجه آن امروز جزو ۵ قدرت برتر موشکی شدیم. یا در ایجاد شهرهای زیر زمینی موشک ها که کار سختی بود در زمان بنده اتفاق افتاد که نتیجه آن را در عملیات وعده صادق مشاهده کردیم که از تک تک نقاط کشور از جنوب تا شمال موشک هایی شلیک شد که این توسعه تا به امروز توسط افراد دیگر ادامه پیدا کرده است.

 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به حضور در نیروی انتظامی، گفت: تحول را می توان در این نیرو مشاهده کرد. در زمانی که حضور داشتنم توانستم  پلیس را ساماندهی کنم تا راحت در دسترس مردم قرار بگیرد و همچنین نظارت بر پلیس اتفاق افتاد که این باعث کارآمدی نیروی انتظامی کشور شد.

 

قالیباف با اشاره به حضور ۱۲ ساله در شهرداری تهران، تصریح کرد: قریب به نصف زیرساخت های شهر تهران در این ۱۲ سال حضور بنده اتفاق افتاد به اندازه مجموع زیر ساخت های ایجاد شده در سال های گذشته بوده است.

 

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: ما الویتمان این هست که در اداره دولت شوک به این مجموعه وارد نکنیم و مسئولین حال حاضر اگر دارند کارشان را درست انجام می‌دهند ادامه بدهند.

 

خبر تکمیل می شود…

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا