قالیباف: حاج قاسم مردم را دسته بندی نمی کرد

هشت صبح: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک آرمان حاج قاسم یعنی آزادی قدش شریف و قطع ید کامل آمریکا از منطقه را به زودی محقق خواهد کرد.

محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز- سه شنبه ۱۳ دی ماه- مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:پیش قدم بودن حاج قاسم برای حل و فصل کارهای بر زمین مانده، حرکت بدون تردید و توقف برای حل مشکلات مردم و خنثی کردن توطئه های دشمن از برجسته ترین خصوصیات ایشان بود.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:مسئولیت پذیری در کنار شجاعت و شناخت میدانی، حل مشکلات را برای ایشان ممکن می کرد و ازآن جهت که تمام تلاش او بر حل مشکلات و تامین امنیت عمومی مردم بود، همه مردم را در نظر می گرفت و آنها را دسته بندی نمی کرد و از تمام ظرفیت های فکری، دیپلماسی نظامی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره می گرفت و رنج مجاهدت را برای امنیت و آسایش مردم با جان و دل پذیرا بود.

قالیباف اضافه کرد:پیروی از حاج قاسم گذاشتن عکس ایشان بر روی طاقچه نیست پیروی از حاج قاسم به معنای عمل به منطق مدیریتی و اصول زندگی فردی و اجتماعی ایشان است.

وی ادامه داد: پیروی از حاج قاسم به معنای عمل به منطق مدیریتی و اصول زندگی فردی و اجتماعی ایشان است.

رییس مجلس تاکید کرد: شجره طیبه مقاومت با ایثار و فداکاری حاج قاسم جانی تازه گرفت امروز سدی محکم در برابر خباثت های آمریکا و جنایت های رژیم صهیونیستی است و بدون شک آرمان حاج قاسم یعنی آزادی قدش شریف و قطع ید کامل آمریکا از منطقه را به زودی محقق خواهد کرد.

وی گفت: حاج قاسم به وظیفه خود را در برابر ملت ایران و امت اسلامی عمل کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا