سیاسی

قالیباف: برای انسداد کامل مرز‌های شرقی بودجه پیش‌بینی کردیم / اتباع غیرایرانی غیرمجاز حتماً از کشور طرد خواهند شد

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

قالیباف، کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در خصوص  انسداد کامل مرزهای شرقی و  اتباع غیرایرانی غیرمجاز توضیح داد.

 

محمدباقر قالیباف سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری»  بیان کرد: هر چه قدر تورم کشور با تورم جهانی زیاد شود، ارزش پول ملی کاهش پیدا می‌کند. در این شرایط مردم به دنبال خرید ارز می‌روند که بازار را دچار مشکل می‌کند. همچنین ارز از کشور خارج می‌شود که باید به این نکات دقت شود. باید ارزش پول ملی را حفظ کرد.

 

وی درباره تحول در نظام اداری و اصلاح ساختار هم گفت: درباره هوشمندسازی سابقه راه‌اندازی سکوی ۱۱۰ در  نیروی انتظامی و  در شهرداری تهران و راه‌اندازی بیش از ۲۰۰ سامانه را داشتیم و در مجلس هم دنبال کردیم چون معتقدیم هوشمندسازی باعث صرفه‌جویی و ارتقای بهره‌وری و سرمایه‌گذاری می‌شود.

 

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درباره بحث مربوط به اتباع بیگانه گفت: در ماده ۸۶ برنامه هفتم پیش‌بینی برای اختصاص بودجه به مرزهای شرقی شده و این‌که در طول برنامه انسداد کامل رخ دهد. دریاره افراد غیرمجاز که در داخل کشور هستند نیز پیش‌بینی شده که طرد کامل صورت گیرد. افرادی که مجاز هستند می‌توانند بمانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا