ورزشی

فولاد بدون گل‌محمدی در اندیشه دومین برد متوالی

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته دوم لیگ برتر رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.

هفته دوم لیگ برتر امروز با انجام چهار دیدار برگزار می شود که استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ میهمان گل گهر است و فولاد در خانه از ساعت ۲۰:۳۰ از مس رفسنجان پذیرایی می کند.

گل گهر – استقلال خوزستان

استقلال خوزستان که در اولین گام خود در لیگ بیست و چهارم مقابل آلومینیوم به تساوی بدون گل رسید، در دومین بازی خود امیدوار است بتواند با عبور از سد گل گهر اولین برد خود را جشن بگیرد. استقلالی ها در دیدار نخست خود بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتند و با اضافه شدن خارجی ها مطمئنا در ادامه لیگ شکل بهتری از تیم بوژوویچ دیده خواهد شد.

گل گهر نیز که با شکست به بازی با تیم استقلال خوزستان رسیده، مطمئنا در خانه به دنبال برد و جبران شکست هفته اول است. با توجه به تقابل انگیزه ها برای رسیدن به برد، هواداران دو تیم بازی تماشاگرپسندی را شاهد خواهند بود.

فولاد – مس رفسنجان

فولاد که در اولین بازی خود بدون حضور گل محمدی روی نیمکت موفق شد به اولین برد برسد، در دومین دیدار نیز امیدوار است مقابل هواداران خود دومین برد خود را جشن بگیرد. هنوز کارت مربیگری گل محمدی برای بازی امشب صادر نشده است و احتمالا فولاد بازهم بدون سرمربی باید در اندیشه کسب امتیاز باشد.

مس رفسنجان با نویدکیا در شرایطی که تنها حق استفاده از ۱۳ بازیکن خود را داشت، لیگ را با باخت آغاز کرد. این تیم که حالا مشکلش رفع شده، به دنبال کسب امتیاز در اهواز است. باید دید تیم گل ‌محمدی مچ مس را می خواباند یا مسی ها به اولین برد خود دست پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا