ورزشی

فوق ستاره آمریکا المپیک را از دست داد

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

فوق ستاره تیم ملی بسکتبال آمریکا، از ترکیب ایالات متحده برای اعزام به المپیک ۲۰۲۴ پاریس کنار رفت.

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود کوای لنارد، فوق ستاره تیم لس‌آنجلس کلیپرز، تیم ملی بسکتبال ایالات متحده را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس همراهی کند، سازمان بسکتبال ایالات متحده در خبری شوکه کننده اعلام کرد که این بازیکن دیگر با تیم ملی آمریکا عازم پاریس نمی‌شود.

طبق بیانیه سازمان NBA، فوق ستاره لس‌آنجلس کلیپرز و مهاجم تیم ایالات متحده، در المپیک آینده بازی نخواهد کرد و سلامتی خود را برای فصل آینده NBA در اولویت قرار داده است. 

لنارد در دور اول مرحله پلی‌آف لیگ NBA، در دیدار مقابل دالاس موریکس از ناحیه زانو آسیب دید و به همین دلیل، سازمان بسکتبال ایالات متحده و باشگاه کلیپرز تشخیص دادند به نفع کوای لنارد است که بقیه تابستان را برای فصل آینده آماده شود. 

فوق ستاره آمریکا المپیک را از دست داد

گرانت هیل، مدیرعامل باشگاه لس‌آنجلس کلیپرز، در بیانیه‌ای گفت: “می‌خواهم از کوای به خاطر تعهدش به تیم ملی مردان ایالات متحده تشکر کنم، اما برای او بهتر است که استراحت کرده و برای فصل بعد NBA آماده شود. 

با تصمیم سازمان بسکتبال ایالات متحده، دریک وایت، گارد باتجربه تیم بوستون سلتیکس، جایگزین کوای لنارد شد و با تیم ملی آمریکا عازم المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌شود. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا