ورزشی

فهرست نامزدهای MVP بسکتبال المپیک

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

فدراسیون جهانی بسکتبال رده‌بندی بازیکنان مدعی برای کسب عنوان MVP در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) اسامی و آخرین رنکینگ مدعیان کسب عنوان MVP (ارزشمندترین بازیکن) در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را اعلام کرد که لبران جیمز، فوق ستاره تیم ملی آمریکا در جایگاه اول قرار دارد.

فیبا درباره صدرنشین بودن لبران جیمز در این رده‌بندی نوشت: او همه فاکتورها برای قرار گرفتن در جایگاه اول را دارد. لبران در دیدار مقابل آلمان و سودان جنوبی نشان داد که یک لیدر واقعی است و هر زمان تیم به او نیاز داشته باشد، توانایی انجام هر کاری در ۳۹ سالگی را دارد. ضمنا باید رزومه درخشان او را هم مد نظر قرار داد.

دومین مدعی کسب عنوان MVP نیز کسی نیست جز نیکولا یوکیچ، فوق ستاره تیم ملی صربستان که در فصل گذشته مسابقات لیگ NBA نیز موفق شد عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل را به دست آورد. او اکنون این شانس را دارد که با کسب موفقیت به همراه تیم ملی صربستان، این عنوان را هم کسب کند.

سومین نفر در این رده‌بندی نیز شای گیلجس الکساندر، فوق ستاره تیم ملی کانادا است. شای که در NBA نیز از مدعیان کسب عنوان MVP بود، در جام جهانی ۲۰۲۳ نقش پررنگی در کسب مدال برنز کانادا (نخستین مدال جهانی کانادا) داشت و اکنون نیز می‌تواند کانادا را به مدال المپیک برساند.

فهرست نامزدهای MVP بسکتبال المپیک

رده‌بندی بازیکنان مدعی برای کسب عنوان MVP در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس:

۱- لبران جیمز (آمریکا)

۲- نیکولا یوکیچ (صربستان)

۳- شای گیلجس-الکساندر (کانادا)

۴- استفن کری (آمریکا)

۵- دنیس شرودر (آلمان)

۶- یانیس آنتتوکونمپو (یونان)

۷- ویکتور ومبانیاما (فرانسه)

۸- جاش گیدی (استرالیا)

۹- فرانز واگنر (آلمان)

۱۰- آنتونی ادواردز (آمریکا)

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا