فلاحی: وتوی قطعنامه آتش‌بس توسط آمریکا ننگ بر دامن بشریت است

Print Friendly, PDF & Email

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وتوی قطعنامه آتش بس توسط آمریکا ننگ بر دامن بشریت است که تصمیم و سرنوشت را به نظر متجاوزانی چون آمریکا گره زده‌اند.

به گزارش هشت صبح، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در نطق میان دستور خود در  جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکای جنایتکار همچنان ادامه دارد و آشکار شدن بخشی از وحشی گری‌های پشت پرده که پدران را مقابل کودکانشان برهنه می‌کنند و سپس به قتل می‌رسانند که این خوی حیوانات وحشی است. از سوی دیگر وتوی قطعنامه آتش بس توسط آمریکا ننگ بر دامن بشریت است که تصمیم و سرنوشت را به نظر متجاوزانی چون آمریکا گره زده‌اند که تاکنون به بیش از ۶۰ جنگ دامن زده و به کشورهای متعددی تجاوز کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: امید است همانگونه که به برکت خون کودکان و زنان غزه، جهانی بیدار شده این سیل بیداری گسترده شود تا به مقام عمل و کنار زدن این نوع قوانین جنگلی بین المللی بینجامد و از ملت های کشورهای مسلمان می‌خواهیم ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین دولت های حامی و خائن یا بی‌خاصیت کشورهای خود را تعیین تکلیف نمایند تا موانع کمک و حمایت از این ملت را از سر راه بردارند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قانون عفاف و حجاب مورد مطالبه مردم و متدینین است. این لایحه در مجلس با زحمات کمیسیون قضائی و همکاری کمیسیون فرهنگی به تصویب رسیده امیدواریم با پیگیری مجدانه هرچه سریع تر این قانون ابلاغ شود تا خواست ملت شریف را برآورده کنیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نگرانی همه عزیزان، همکاران و ملت شریف بی‌ در و پیکر بودن فضای مجازی است. قانون فضای مجازی در مجلس به تصویب رسیده، امیدواریم ریاست مجلس این موضوع را در دستور بگذارد تا زمان بندی آن تصویب شود و در آستانه انتخابات شاهد این میزان فضای گسترده بی اخلاقی در فضای مجازی نباشیم.

فلاحی در ادامه تاکید کرد: ضمن تشکر از همه خدمات دولت آقای رئیسی و موفقیت‌های ایشان در عرصه‌های بین المللی و حل بسیاری از گره های کشور که مردم سال ها با آنها دست و پنجه نرم می‌کردند و پایداری بر شعارهای انتخاباتی و مقاومت در مقابل زیاده خواهان داخلی و خارجی و همچنین ضمن حمایت از حرکت پیشرو دولت در عرصه‌های داخلی و خارجی و تشکر از مدیران انقلابی در برخی دستگاه‌ها اعلام می‌دارم که دولت شما هنوز آمیخته با کسانی است که به گفتمان دولت شما معتقد نیستند و کسانی در دولت شما به مسند رسیده‌اند که شتر سواری دولا دولا را خوب بلدند. عده ای شما را دور می‌زنند و هر روز چهره عوض می‌کنند که این موجب عقب ماندگی دولت در برخی عرصه ها خصوصا داخلی شده است.

وی در ادامه در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: بیش از یک سال است که به استان همدان سفر کردید و ۱۴ هزار میلیارد مصوبه پروژه ها سفر شما بوده است. بنگرید تا به امروز چه میزان اعتبار تخصیص داده شده و در سالگرد این سفر مدیران دولت چه دستاوردی را برای شما رقم زده اند. امروز مدیران استان به جای حل مشکلات مسکن، اقتصاد و اشتغال به حاشیه ها مشغول شده اند.

نماینده همدان در ادامه تاکید کرد:  مردم همدان به خاطر به هم ریختگی بازار و گوشت کیلویی ۶۰۰ هزار تومان و مرغ ۱۰۰ هزار تومان که گیر آنها نمی آید و در استان های همجوار برخلاف این است نگران هستند. مسئول تنظیم بازار چه کسی است؟ چرا به چنین وضعیتی رسیدگی نمی‌شود.

فلاحی در پایان بیان کرد: محصولات کشاورزی روی زمین مانده و کشاورزان سرمایه یک سال خود را بر باد می‌بینند. عدم اجرای نظام عادلانه پرداخت نیز باعث شده هیچ کس به وضعیت موجود حقوق خود راضی نباشد. مردم می‌گویند تورم و گرانی را تحمل می‌کنیم به شرطی که عدالت در پرداخت حقوق و اشتغال رعایت شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا