استان ها

فعالیت هیأت‌های ورزشی ورامین در ۲ بخش آقایان و بانوان رصد می‌شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، علی تاجیک شامگاه پنجشنبه در نشست با رؤسای هیأت‌های ورزشی تعامل با معاونت اداره آموزش و پرورش و مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ورامین را جزو ملزومات اصلی در جهت پیشبرد اهداف راهبردی برشمرد و اظهار کرد: در صورت همسویی به موجب همکاری با نمایندگان اداره آموزش و پرورش و شهرداری می‌توان از لحاظ کمی و کیفی به واسطه اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع، موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: برای خدمت به جامعه جوان و قشر ورزشکار باید از همه ظرفیت‌های منطقه‌ای بهره برد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اظهار داشت: ۲۶ مهر لغایت ۲ آبانماه به نام هفته تربیت بدنی در تقویم درج شده و باید ورامین در این ایام رنگ و بوی ورزشی به خود گیرد.

تاجیک گفت: برگزاری مسابقات به صورت منظم و بهره مندی از شرایط اماکن بخش خصوصی و دولتی جهت اجرا می‌تواند پاسخگوی بخشی از نیازهای استعدادیابی و قهرمان پروری باشد.

این مسؤول ادامه داد: تنها عامل برون رفت از بحران در راستای ایجاد ساختار قهرمانی، برگزاری لیگ در رده‌های سنی پایه است.

وی اظهار کرد: فعالیت هیأت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان رصد می‌شود تا در کنار بهره وری لازم بتوان متولیان دلسوز و واقعی را شناسایی و شرایط را جهت تجلیل و معرفی فراهم آورد.

تاجیک گفت: هیأت‌ها برحسب شرایط و داشته‌های موجود باید در ایام هفته تربیت بدنی اقدام به اجرای مسابقه، همایش یا جشنواره کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: در پایان ایام به سطح بندی خواهیم پرداخت تا برترین و فعال‌ترین هیأت‌ها و مربیان منتخب و معرفی شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا