اقتصادی

فشار اوج بازگشت زائران به ناوگان حمل‌ونقل را کاهش می‌دهیم – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، فرزانه صادق مالواجرد پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز افتخار این را داشتم که از مرزهای مهران، چذابه و شلمچه بازدید داشته باشم که البته بسیار فشرده بود و فقط از این جهت بود که مسیر تردد زائران را از نزدیک ببینم، البته همکاران بنده گزارش‌هایی ارائه کرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نماینده‌های مجلس هم در بازدیدها حضور داشته‌اند، تصریح کرد: تمام تلاش همکاران بنده و دیگر دستگاه‌های مرتبط، خدمت جانانه به زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: البته اشکالاتی وجود داشت که ان شاء الله با تلاشی که برای برنامه ریزی سال آینده خواهیم داشت، این مشکلات برای زوار حل و فصل شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: به جهت روزهای پایانی و نزدیک شدن به اربعین، اوج بازگشت زوار از کربلا در سیستم ناوگان کشور برای هموطنان مشکلاتی به وجود آمد که حتماً برای سال آینده به گونه‌ای برنامه ریزی خواهیم کرد که فشار ناوگان بر شهرهای مختلف نباشد و بتوانیم همین جا مساله را حل کنیم.

صادق مالواجرد ادامه داد: طی صحبتی که امروز با وزیر صمت، وزیر نفت و معاون اول رئیس جمهور داشتیم، بخشنامه‌ای برای سه روز باقی مانده صادر شد، امیدواریم بتوانیم از خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) سربلند بیرون بیاییم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا