اقتصادی

فروش اقساطی وانت نیسان از ابتدای آبان‌ماه آغاز می‌شود [آبان ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

شرکت زامیاد در نظر دارد از ابتدای آبان‌ماه ۱۴۰۳، شرایط فروش اقساطی وانت نیسان را برقرار کند. در شرایط فروش زامیاد برای آبان ۱۴۰۳، وانت نیسان دوگانه‌سوز آپشنال با لاستیک رادیال عرضه شده است. درحال‌حاضر، این خودرو با قیمت ۶۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد که ۲۰ میلیون تومان با قیمت کارخانه اختلاف دارد.

 

مشتریان برای شرکت در شرایط فروش اقساطی وانت نیسان، باید بیش از ۴۰۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت بدهند. ۲۰۰ میلیون تومان نیز به‌عنوان تسهیلات برای مشتریان در نظر گرفته شده است. نحوه بازپرداخت این تسهیلات در قالب ۳ چک چهارماهه است؛ بنابراین تسهیلات یادشده در بازه دوازده‌ماهه از مشتریان دریافت می‌شود. موعد تحویل خودروها نیز ۳۰ روز کاری پس از دریافت چک‌ها و تکمیل پرونده اعلام شده است.

 

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان، آبان ۱۴۰۳: (ارقام به تومان هستند)

فروش اقساطی وانت نیسان از ابتدای آبان‌ماه آغاز می‌شود [آبان ۱۴۰۳]

وانت نیسان طی پنج دهه با پیشرانه‌های مختلفی تولید شده است و درحال‌حاضر با پیشرانه ۲.۴ لیتری M24‌ عرضه می‌شود. نسخه پلاس این پیشرانه سال ۱۳۹۷ معرفی شد و در جدول پیش‌فروش نیز حضور دارد. نسخه پلاس پیشرانه M24 با ارتقا در سیستم خروجی، استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دریافت کرده است. وانت نیسان یکی از معدود خودروهای سبک کشور است که همچنان بدون کیسه هوا برای راننده و سرنشین تولید می‌شود. این خودرو سال ۱۳۹۹ پنجاهمین سالگرد حضورش در ایران را جشن گرفت. عرضه این وانت به بازار ایران از سال ۱۳۴۹ آغاز شده و از دهه ۱۳۶۰ تاکنون در زامیاد مونتاژ می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا