استان ها

فرهنگ «کار» در لرستان ضعیف است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت صبح امروز شنبه در دیدار با مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، اظهار داشت: اشتغال فرزندان ایثارگران در اولویت قرار دارد و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی از این قشر باشند.

وی تصریح کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.

استاندار لرستان، افزود: چرخه حکمرانی کشور در حوزه‌های مختلف باید توسط نیروهای حزب الهی باشد و اقدام کارکنان و مدیران بنیاد شهید ایثارگرانه است و خانواده‌های ایثارگر صاحبان مملکت هستند.

شفقت، گفت: بنیاد شهید یک نهاد انقلابی است برای خدمت‌رسانی به قشری که تمام وجود خود را برای نظام اسلامی و کشور فدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: در تمام حوزه‌های فعالیت کشور، فرزندان ایثارگر باید حضور داشته باشند و مأموریت بنیاد شهید اهمیت ویژه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

استاندار لرستان با بیان اینکه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است افزود: دغدغه امروز ما ایجاد روحیه فرهنگ کار است و این فرهنگ در لرستان ضعیف است و تلاش مدیران باید بیش از گذشته شود.

شفقت، بر ایجاد خلاقیت و نوآوری در برگزاری برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی و در بخش‌های تربیتی استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا