فرمانده سپاه کربلا: هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج برای کمک دولت پای کار هستند / مسئولان باید از تفکر آنان در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها حمایت کنند / اگر در نهادی کاستی یا ناامیدی دیده می‌شود نشان دهنده آن است که از تفکرات و روحیه بسیجی بهره‌مند نشدند

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایسنا: فرمانده سپاه کربلا با بیان اهمیت تشکیل تقویت هیات‌های اندیشه ورز بسیج در استان گفت: هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج برای کمک دولت پای کار هستند و مسئولان باید از تفکر آنان در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها حمایت کنند.

سردار سیاوش مسلمی امروز، ۶ آذرماه درهمایش نخبگان بسیجی استان مازندران ‌در مجتمع اهل بیت شهرستان ساری، اظهار کرد: بسیج به عنوان مایه حیات سپاه در خدمت این مجموعه به انجام ماموریت می‌پردازد که هدف ما نهادینه کردن تفکر و تقویت روحیه بسیجی در جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت و دستاورد گروه‌های اندیشه ورز گفت: با همت ۲۵۰ اساتید بسیجی سند راهبردی ۵ ساله پیشرفت استان مازندران تدوین شد که در این کتاب با تکیه بر روش‌های علمی با توجه به مسائل زیست بوم استان راهکارهای مناسب ارائه می‌شود که مسئولان باید از تفکر ایده‌های این گروه‌های اندیشه ورز حمایت کنند.

مسلمی گفت: هدف سپاه و بسیج کمک به دولت در انجام وظایفشان است و اگر در اداره یا نهادی کاستی یا ناامیدی دیده می‌شود نشان دهنده آن است که از تفکرات و روحیه بسیجی بهره‌مند نشدند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: خدمت به مردم تنها به حرف نیست بلکه امید آفرینی باید همراه با عمل باشد که بسیجیان دیار علویان در ایام کرونا باجمع آوری ۷۰۰ میلیاد تومان در بحث کمک‌های مومنانه، توزیع واکسن و تدفین اموات خوش درخشیدند.

این مسئول با اشاره به اینکه آبرسانی به ۲۰۰روستا در دستور کار قرار دارد که تا کنون ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اظهار کرد: آبرسانی هزار و ۳۵۰روستا نیز در دستور کار قرار دارد همچنین گروه‌های جهادی در زمینه محرومیت‌زدایی، راه روستایی و پیشرفت فیزیکی بسیاری از پروژه‌ها اقدامات خوبی داشتند که جای قدردانی دارد

مسلمی تاکید کرد: برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا، بیش از دو هزار نشست روشنگری، بیش از هزارو ۸۰۰ دیدار با خانواده شهدا، تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی برخی از اقدامات فرهنگی بسیج در این ایام است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا