استان ها

فرد هنجارشکن در فضای مجازی در دشتستان دستگیر شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخیراً فردی با هویت معلوم معروف به شهرام عقاب اهل و ساکن یکی از بخش‌های تابعه این شهرستان که، در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام با بدن برهنه و خالکوبی شده و ظاهری خشن و با در دست داشتن چاقو و قمه اقدام به قدرت نمایی می‌کرد و فعالیت‌های وی باعث رعب و وحشت اجتماعی و بازتاب نامطلوب بر احساس امنیت شهروندان می‌شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع مراتب پیگیری و شناسایی متهم در دستور کار مأمورین انتظامی و اطلاعاتی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ محمودیان بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی دشتستان سرانجام با استفاده از ظرفیت‌های عظیم اجتماعی و بکار گیری و بهره برداری از امکانات پلیس هوشمند و حضور میدانی، فرد هنجارشکن را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پایان با اشاره به معرفی متهم به دادسرا، اظهار داشت: جرایمی از قبیل شرارت، عربده کشی، قدرت نمایی، استفاده از سلاح سرد و گرم، تخریب اموال عمومی و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی از مهمترین عناوین مجرمانه است و افرادی که قصد برهم زدن آرامش عمومی مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا