فردا خبرهای خوبی برای بورس می‌آید – تابناک

Print Friendly, PDF & Email

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، در گفتگو با تابناک مطرح کرد:

به گزارش تابناک، سه سال از ریزش تاریخی بورس ایران می‌گذرد و به‌رغم وعده‌های دولت سیزدهم مبنی بر ترمیم بازار هنوز اقدام موثری در این زمینه مشاهده نمی‌شود. پیش از حاکم شدن چنین وضعیتی، بورس بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری میان مدت و بلندمدت به حساب می‌آمد. اما طی سه سال اخیر با توجه به بازدهی منفی که داشته است عملا الگو سرمایه‌گذاری در کشور از بین برد.

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر آنکه وعده ترمیم بازار بورس در دولت سیزدهم به کجا رسید؟ و چرا همچنان بازار شاهد نوساناتی است پاسخ داد: تا روز یکشنبه اخبار خوبی که برای صنایع بورسی کشور وجود دارد را ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر جمع‌بندی نهایی بین وزارت خانه‌های (نفت، صمت و …) که با صنایع بورسی مرتبط هستند انجام شده است و وضعیت  فولادی‌ها و پتروشمی‌ها بررسی شد. اتفاق نظر روی یک بسته پیشنهادی است که من به شخصه خوش‌بین هستم تا روز یکشنبه اخبار خوب آن ارائه خواهد شد.

بر اساس این گزارش باید تا فردا (یکشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲) صبر کرد و دید وعده خاندوزی برای بهبود وضعیت بازار بورس رقم خواهد خورد یا بورس همچنان روند سابق خود را ادامه می‌دهد؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا