فراکسیون زنان مجلس: عوامل خرابکاری در مدارس سریع‌تر دستگیر شوند

Print Friendly, PDF & Email

در پی مسموومیت های سریالی؛

فراکسیون زنان مجلس: عوامل خرابکاری در مدارس سریع‌تر دستگیر شوند

فراکسیون زنان مجلس: عوامل خرابکاری در مدارس سریع‌تر دستگیر شوند

فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت سریالی دانش آموزان و اقدامات تخریبی تاکید کرد باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت سریالی دانش آموزان و اقدامات تخریبی تاکید کرد باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.

متن این بیاینه به شرح زیر است:

مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از مدارس کشور موجب نگرانی خانواده‌ها و التهاب افکار عمومی شده است. مجلس شورای اسلامی با شروع این مسمومیت‌ها و در راستای انجام وظایف نظارتی خود، ضمن تشکیل کارگروهی ویژه با وزرای ذی ربط جلسات مختلف برگزار نموده تا ابعاد مساله بررسی، پیگیری و به سرعت مدیریت شو اگرچه پیگیری‌های نمایندگان مردم و انتخاب وزیر کشور از طرف رئیس جمهور به عنوان مسئول پیگیری مساله مذکور به منظور تأمین امنیت روانی خانواده‌ها و تأمین سلامت دانش‌آموزان صورت گرفته، اما در این میان چند نکته حائز اهمیت است:

اولاً؛ عوامل مخل امنیت و سلامت دانش‌آموزان باید هر چه سریع‌تر توسط نهادهای مسئول شناسایی شده و زمینه تأمین امنیت روانی خانواده‌ها فراهم شود.

ثانیاً؛ دستگاه‌های مربوطه باید اقدامات فوری، دقیق و قاطع داشته باشند به گونه‌ای که خانواده‌ها شاهد نتایج اقدامات دولت باشند.

ثالثاً؛ باید افکار عمومی هر چه سریع‌تر در جریان پیگیری‌ها و نتایج به دست آمده قرار بگیرند و دستگاه‌های ذی ربط، جامعه را از ابعاد قضیه و عاملان آن مطلع سازند تا مردم بدانند مسئولان به دنبال حل مسائل ایشان هستند و دغدغه امنیت و آسایش آن‌ها را دارند.

متأسفانه تاکنون در حوادث مختلفی شاهد بودیم که عدم اطلاع‌رسانی به‌موقع، موثق و دقیق توسط مسئولان مربوطه در تشدید احساس ناامنی در میان خانواده‌ها، ایجاد حاشیه امن برای برهم‌زنندگان امنیت مردم و افزایش اقدامات تخریبی رسانه‌های بیگانه نقش مهمی داشته است؛ ادامه این رویکرد به اعتماد عمومی آسیب می‌زند.

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه توجه به آموزش دختران و پسران این سرزمین و دسترس‌پذیری و آسان‌سازی آن پس از انقلاب اسلامی با جدیت دنبال شده است، این اقدامات تخریبی را محکوم کرده و معتقد است باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا