فراخوان تسلیح سراسری در سرزمین های اشغالی فلسطین

Print Friendly, PDF & Email

هشت صبح: پلیس رژیم صهیونیستی که به شدت از احتمال عملیاتهای استشهادی در انتخابات کنست وحشت دارند، از شهرک‌نشینان اسرائیلی خواسته‌اند که با خود سلاح داشته باشند.

مسئولان رژیم موقت صهیونیستی به شدت نگران برگزاری انتخابات پارلمانی این رژیم و نحوه تأمین امنیت آن هستند.

شبکه عبری «کان» شامگاه روز یکشنبه گزارش داد، پلیس صهیونیستی به شهرک‌نشینان اسرائیلی توصیه کرده است که در جریان انتخابات کنست (پارلمان) که روز سه‌شنبه آینده برگزار می‌شود، با خود سلاح داشته باشند.

به گفته این شبکه، سرویسهای امنیتی این رژیم درباره هشدارهای نیروهای مقاومت فلسطین می‌گویند و از اینکه شاید در روز انتخابات عملیات استشهادی صورت بگیرد، به شدت وحشت زده هستند.

شبکه هفت این رژیم نیز گزارش داد که پس از تنشهای اخیر، ۱۰۰ هشدار به دست صهیونیستها رسیده است مبنی بر اینکه نیروهای مقاومت، قصد دارند در کرانه باختری دست به عملیاتهای انتقامجویانه بزنند.

خبرنگار نظامی پایگاه خبری عبری «واللا» هم گفت که به زودی، شماری از گردانهای ذخیره نیروهای مرزبانی رژیم صهیونیستی، درکرانه باختری مستقر خواهند شد تا با تنشهای امنیتی مقابله کنند.

در آستانه انتخابات کنست، خبرگزاری فرانسه هشدار داد که رژیم صهیونیستی در برابر حملات سایبری و تهدیدات در فضای مجازی بسیار آسیب‌پذیر است.

در این گزارش آمده است که چند روز مانده به انتخابات کنست که قرار است روز سه‌شنبه ۱۰ آبان ماه برگزار شود، رژیم صهیونیستی برای حملات سایبری یا کارزارهای اعمال نفوذ رقبای خارجی به خصوص ایران به حالت آماده‌باش درآمده است.

طبق این گزارش، دفتر «یوآز هندل» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در آستانه پنجمین انتخابات این رژیم در کمتر از چهارسال گفته است که روز انتخابات سه‌شنبه یک «هدف مطلوبی برای کارزارهای نفوذ» به حساب می‌آید زیرا یک بن‌بست سیاسی بی‌سابقه در جریان است(جزئیات بیشتر).

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا