فراخوان اعتصابات آشوب‌طلبان شکست خورد

Print Friendly, PDF & Email

سالک در گفتگو با مهر:

فراخوان اعتصابات آشوب‌طلبان شکست خورد

فراخوان اعتصابات آشوب‌طلبان شکست خورد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: قاطعیت دولت و مسئولین می‌تواند با حضور مردم در صحنه، سفره این فتنه را جمع کند.

حجت الاسلام احمد سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فراخوان برگزاری اعتصاب از سوی آشوبگران و رسانه‌های ضد مردمی خارجی گفت: اینکه ما بگوییم انقلاب اسلامی ایران دشمن ندارد منطقی نیست، زیرا در برابر هر حقی، باطل قد علم می‌کند.

سالک بیان کرد: در مقابل انقلاب اسلامی که ۴۳ سال پابرجا است و محکم‌تر از روزهای اول شده است، بی تردید باطل داخلی و بین‌المللی، استکبار و سلطه جهانی در مقابل این حق پیچیده‌تر عمل می‌کنند. فتنه‌ای که در شهریور امسال مرحله اول آن آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد، فتنه‌ای است که با سایر فتنه‌ها مانند ۷۸، ۸۸ و غیره متفاوت است.

وی افزود: این اقدام‌ها ایذایی و کور است. یعنی با تعداد کم اما هدف‌های متفاوت همچون آشوب، اغتشاش است. اما مردم شریف ما متوجه شده‌اند که این نوع اعتراض‌ها منطقی، مردمی و علمی نیست و خود را از این انسان‌های مزدور و فریب خورده و افرادی که طمع وعده‌های استکبار را دارند، جدا کردند. لذا با وجود صدور فراخوان‌های متعدد، استقبال صورت نگرفت و این نشان از بصیرت مردم ما دارد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قاطعیت دولت و مسئولین می‌تواند با حضور مردم در صحنه، سفره این فتنه را جمع کند و خوشبختانه شاهد این مسئله نیز هستیم.

سالک تصریح کرد: بی تردید دولتمردان ما و مجلس شورای اسلامی باید از اصول دین و انقلاب دفاع کنند و با آنچه که باعث ضربه زدن به اصول دین می‌شود، برخورد قاطع کنند. حجاب یک اصل قرآنی است و باید به آن توجه کرد و دشمن روی اصول دینی و اعتقادات ما سرمایه گذاری کرده است و ما شاهد هستیم که مردم ما به این اعتصاب‌ها توجه نمی‌کنند و دشمن شکست خورده است.

وی در خصوص تأثیر این اعتصاب‌ها بر اقتصاد کشور گفت: هرنوع ناامنی در داخل کشور باعث ضربه زدن به مسائل اقتصادی، اجتماعی و آموزشی می‌شود و آنچه که اهمیت دارد این است که مسئولین تلاش کنند امنیت را در جامعه برقرار کنند و این اعتصاب‌ها در نهایت به خود مردم ضربه می‌زند و ما شاهد هستیم افرادی که دستگیر می‌شوند در نهایت اظهار ندامت و پشیمانی می‌کنند.

سالک در گلایه خطاب به دولت و مجلس شورای اسلامی گفت: حضور آن‌ها در وسط میدان احساس نمی‌شود، آیا آن‌ها مشاهده می‌کنند در دانشگاه‌ها، مدارس، مترو و خیابان‌ها چه می‌گذرد؟ چرا با افرادی که چادر از سر زنان می کشند برخورد نمی‌شود؟ من از مسئولین می‌خواهم که قاطع با این مسئله و پدیده شوم برخورد کنند و مدارا کردن و ترس از برخورد به دلیل اینکه آشوب بدتر نشود، اشتباه است و برخورد با گناهکار، امنیت را در جامعه ایجاد می‌کند و این مدارا کردن به صلاح نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا