استان ها

عملیات وعده صادق پاسخی به شرارت های رژیم اشغالگر قدس بود – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: اقدامات خوبی در زمینه ساخت مسکن در کشور و استان قم در حال انجام است که پیوست فرهنگی و مقاوم سازی ساختمان ها می بایست در دستور کار باشد تا موجب اعتلای خانواده ها شود و برداشتن بار مسکن از دوش خانواده، یعنی نیمی از مشکلات خانوارها کاسته خواهد شد.

امام جمعه قم با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: این عملیات جهان را تکان داد و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

آیت الله اعرافی گفت: این عملیات دفاع مشروع و بر اساس منطق بین المللی، علیه رژیم اشغالگر قدس بود تا پاسخی به شرارت های این رژیم در سوریه داده شود.

وی اضافه کرد: این عملیات شفاف بود و غافلگیرانه نبود و از مدت ها قبل این امر تذکر داده شده بود که موضوع نشانه شجاعت نیروهای مسلح است.

امام جمعه قم افزود: این عملیات با صبر و بصیرت و به صورت مستقیم بوده و به نیروهای نیابتی سپرده نشد که البته این حرف درستی نیست که جبهه مقاومت، نیروهای نیابتی ایران است و این نیروها بر روی پای خود ایستاده اند.

آیت الله اعرافی بیان کرد: این عملیات در حالی انجام شد که آمریکا و انگلیس و خائنان منطقه هر کاری از دستشان بر می آمد در راستای جلوگیری از آن انجام دادند و این حمله ای فراتر از مرزها و در دفاع از ایران اسلامی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همه دنیا گفتند که گنبد آهنین، پیکان و فلاخن داوود این سه لایه امنیتی رژیم اشغالگر قدس به وسیله موشک های ایران در هم کوبیده شد.

مدیر حوزه های علمیه بیان کرد: هیمنه سیاسی، اقتصادی، دفاعی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق در هم شکسته شد.

وی گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب در آرامش فرمودند که اسراییل تنبیه خواهد شد، دشمنان این حمله گسترده را تصور نمی کردند.

آیت الله اعرافی بیان کرد: تجهیزات ایران در این عملیات، حداقلی بود و دشمن بداند قدرت ایران به مراتب بیش از آن چیزی است که در عملیات وعده صادق به کار گرفته، می باشد.

وی ادامه داد: دشمنان امید داشتند که ایران دست به اقدام نظامی نزدند و ما در عین حالی که صبور هستیم، شجاعت و مقتدر نیز هستیم.

آیت الله اعرافی افزود: تغییر معادلات و بلوغ گفتمان مقاومت و شکل گیری تمدن جدید و سپری شدن عصر رعب و وحشت از اسراییل، اوج همگرایی امت اسلام و عالم علیه اسراییل و تثبیت جایگاه محور مقاومت از جمله دستاوردهای عملیات وعده صادق است.

خطیب جمعه قم بیان کرد: در این عملیات هشدار واقعی به اسراییل و آمریکا داده شد و به رغم برخی از حکام منطقه، ایران اسلامی و محور مقاومت با فلسطین است.

آیت الله اعرافی ادامه داد: ملت ایران گوش به فرمان رهبری در کنار نیروهای مسلح آماده دفاع از کشور هستند و در این مسیر ثابت قدم می مانند و ندای ملت ایران لبیک یا رسول الله و لبیک یا حسین است.

وی عنوان کرد: ملت ایران ۸ سال در دفاع مقدس جنگید و امروز نیز در دفاع از کشور ایستاده است.

خطیب جمعه قم در ادامه با تقدیر از فراجا برای مقابله با بی حجابی گفت: حجاب قانون و حکم الهی و نقطه تقابلی تمدنی با سبک زندگی غربی است که باید همگان بدان توجه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا