عملیات «طوفان الاقصی» زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار مهر، آیین بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز شنبه با حضور فرماندهان و مسئولان عالی رتبه ارتش در محل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم طی سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدا ولی نعمتان ما هستند و ما اگر امروز در پست و مقامی هستیم و جایگاهی در این جامعه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های این عزیزان است.

وی ادامه داد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ۱۳۹ شهید از قافله شهدا عقب نمانده و این شهدا افتخار و البته الگوی ما در پیش برد اهداف عالی انقلاب اسلامی در ارتش انقلابی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هدف تأسیس این سازمان را افزایش معنویت، تقویت معارف دینی و باورهای اسلامی در میان کارکنان و خانواده‌های ارتشی دانست و افزود: یکی از اهداف مهم تأسیس عقیدتی ارتش تبلیغ خدمات ارتش، اطلاع‌رسانی از حماسه‌آفرینی‌ها، جهادها، مبارزات و چهره نورانی و مکتبی ارتش در میان مردم و سایر ملل است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: در سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، باید ببینیم توانسته‌ایم در ماموریت‌ها و مسئولیت‌های محوله به خوبی عمل کنیم یا خیر، برای پاسخ به این سوال باید به مردم مراجعه کرد و اگر مراجعه کنیم می‌بینید که ارتش جزو محبوب‌ترین سازمان‌های کشور است و مردم ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتشی ولایی، معنوی، با بصیرت، انقلابی، توانمند، مقتدر، دشمن شکن و قدرتمند است.

حجت الاسلام محمد حسنی: شناخت مردم از ارتش به واسطه تلاش‌های کارکنان خدوم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که با مجاهدت‌های خود توانسته‌اند ارتش را به خوبی به مردم معرفی کنند که ما از آنها برای این تلاش‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی گفت: کسب رتبه اول خانواده‌های ارتش در مسابقات قرآنی آن هم با فاصله بیش از هزار امتیاز در میان کارکنان نیروهای مسلح گویایی برنامه ریزی و تلاش کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در ادامه به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن علیه کشورمان اشاره و تأکید کرد: ما باید در شیوه‌های تبیین به‌روز باشیم و برای این منظور باید توانمند شویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به تحولات سرزمین‌های اشغالی فلسطین خاطرنشان کرد: تحولات فلسطین و موضوع غزه به یک امتحان بزرگ برای جهان اسلام و همچنین جهان کفر تبدیل شده و جهان منتظر است که ببیند که ملت‌های مسلمان به وظیفه خود عمل می‌کند یا خیر و از سوی دیگر محل راستی آزمایی برای مدعیان دروغ حقوق بشر است که در برابر به خاک و خون کشیده شده مردم بی دفاع و مظلوم غزه سکوت کرده یا از آنها دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: مسائل سرزمین فلسطین یک امتحان برای راستی‌آزمایی مدعیان حقوق بشر است که آیا ملت بی‌دفاع فلسطین را به راستی جزو بشر به حساب می‌آورند یا خیر؟

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه نتانیاهو یزید زمان است، افزود: امروز از نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس جز اعمالی که از یزید شنیده‌ایم، نمی‌بینیم. نتانیاهو دقیقاً نماد یزید و یزیدیان است.

وی گفت: تاریخ قضاوت خواهد کرد که همانطور که یزید با بستن آب و به خاک و خون کشیدن امام حسین علیه السلام و یارانش دست به جنایت عظیم علیه بشریت زد، امروز نیز نتانیاهو هم مردم بی دفاع و مظلوم غزه را به خاک و خون کشیده و آب به روی آنها بسته و این مردم بی دفاع را از ابتدایی‌ترین حقوق مرحوم کرده اما همانگونه که یزید باوجود آن جنایات عظیم شکست خورد، نتانیاهو و حامیان آن نیز شکست خواهند خورد و به لطف الهی دیر یا زود تکان‌های طوفان الاقصی صهیونیست‌ها را نابود خواهد کرد و منطقه بدون رژیم صهیونیستی را شاهد خواهیم بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: تاریخ ثابت کرده که یزید و یزیدیان زمان قطعاً طعم تلخ شکست غیرقابل ترمیم را احساس کرده و به‌طور کامل شکست خواهند خورد و این وعده الهی است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه امت اسلامی باید به میدان بیاید، گفت: مردم باید به میدان بیاید و هرکس به اندازه وسع و توانی که دارد به مردم مظلوم فلسطین کمک کند حتی به اندازه خرید یک بطری آب معدنی.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا