عفو رهبری توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد

Print Friendly, PDF & Email

یوسفی در تذکر شفاهی:

عفو رهبری توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد

عفو رهبری توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عفو مجازات برخی از محکومان و متهمان باعث شد که توطئه دو قطبی سازی کشور توسط دشمنان خارجی و دلدادگان داخلی آنها نقش بر آب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۷ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات جمعی از متهمان و محکومان نقش بی بدیل ایشان را نشان داد که به حق راه حضرت امام خمینی (ره) را بسیار خوب و باژرف نگری دنبال می‌کنند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری نشان دادند این افراد هم فرزندان کشور هستند و رهبر انقلاب مانند پدری مهربان همیشه دلسوز امت به ویژه جوانان هستند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم عفو رهبری تجربه‌ای برای متولیان حوزه فرهنگ باشد و آنان ارتباط بهتری با جوانان داشته باشند و ذکر این نکته حائز اهمیت است که عفو رهبری که توأم با مهربانی و ایجاد وحدت بود، باعث شد توطئه دو قطبی سازی کشور توسط دشمنان خارجی و دلدادگان داخلی آنها نقش بر آب شود.

همچنین در ادامه جلسه، مهرداد گودرزوند طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو عمومی زندانیان توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به اینکه ما از مساعدت و پیگیری رئیس قوه قضائیه در این حوزه تشکر می‌کنیم، گفت: رئیس قوه قضائیه با طرح این پیشنهاد و مقام معظم رهبری با موافقت با آن، کاملاً با تیزهوشی و هوشمندی از دوقطبی سازی کشور توسط دشمن جلوگیری کرده و نقشه‌های آنها را نقش‌بر آب کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا