عظیمی: به وظیفه‌ام در شطرنج عمل کردم و باید به سنگر دیگری بروم

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هشت صبح، وزیر ورزش و جوانان طی حکمی شادی پریدر را به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب و تاکید کرد که ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب هرچه سریعتر مراحل برگزاری انتخابات فراهم شود‌.

مراسم تودیع شهرام عظیمی و معارفه شادی پریدر امروز برگزار شد. پیش از این شهرام عظیمی، سرپرست فدراسیون شطرنج بود و در زمان مدیریت وی این رشته پرحاشیه توانست مدال طلای بازی‌های آسیایی را به دست بیاورد.

شهرام عظیمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هشت صبح، درمورد جابجایی صورت گرفته در فدراسیون شطرنج اظهار داشت: من بارها گفته‌ام که سرباز نظام هستم و در هر سنگری که از من خواسته شود و در توانم باشد خدمت خواهم کرد. با توجه به اینکه من در وزارت ورزش مشغول به کار هستم، مدتی پیش از من خواسته شد تا به فدراسیون شطرنج بروم و به عنوان سرپرست در این فدراسیون فعالیت کنم.

وی ادامه داد: به لطف دوستان، تلاش‌های شبانه روزی تمام اهالی شطرنج و حمایت‌های مسئولان توانستم به وظایفم در شطرنج عمل کنم و خوشبختانه فکر می‌کنم برآیند فعالیت‌هایم هم مثبت بود. برای هر فرد دیگری که قرار است بعد از من این سمت را برعهده داشته باشد هم آرزوی موفقیت می‌کنم و بدون شک هر کاری از دستم ساخته باشد انجام خواهم داد.

عظیمی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات فدراسیون شطرنج ثبت‌نام خواهد کرد یا خیر، گفت: در حال حاضر حکم کرده‌اند تا به عنوان سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری خدمت کنم و من هم تابع تصمیمات هستم. تصمیمی برای حضور در انتخابات فدراسیون شطرنج ندارم. حضورم در این فدراسیون با خاطرات خوبی برایم همراه بود و امیدوارم این آرامشی که در شطرنج حکم‌فرما شده ادامه‌دار باشد تا استعدادهای بی‌نظیر این رشته بتوانند سکوهای پیشرفت و ترقی را طی کنند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا