اقتصادی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: متناسب‌سازی و پرداخت حقوق بازنشستگان تا پایان آبان ماه

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایسنا: عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مقرر شد تا پایان آبان ماه احکام بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی صادر و متناسب‌سازی شود و تا پایان آبان ماه بر مبنای احکام صادر شده، حقوق مربوطه واریز شود.

فضل الله رنجبر درباره جلسه امروز کمیسیون اجتماعی اظهار کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس امروز جلسه ای با وزیر کار و معاونان روسای صندوق های بازنشستگی کشوری، لشکری و تامین اجتماعی برگزار کرد و پس از ارائه نکته نظرات وزیر کار و اعضای کمیسیون اجتماعی، قرار شد در آبان ماه احکام بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی صادر و متناسب سازی شود و تا پایان آبان ماه بر مبنای احکام صادر شده، حقوق مربوطه واریز شود.

رنجبر تاکید کرد:‌ همچنین مقرر شد معوقات حقوقی بازنشستگان در صورت تامین منابع نیز در ماه آبان پرداخت شود اما اگر تامین منابع صورت نگرفت، در اولین فرصت و با تامین منابع، معوقات حقوق بازنشستگان پرداخت شود.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: همچنین در جلسه امروز کمیسیون آخرین وضعیت رسیدگی به بازماندگان فوت شدگان حادثه معدن طبس از وزیر کار پیگیری و قرار شد بهره‌بردار معدن مابه‌التفاوت احکام و حقوق کارگران را پرداخت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا