اقتصادی

عرضه ۹۰ درصد بلیت پروازهای اربعین در سه روز آینده – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، از سازمان هواپیمایی کشوری، محمد محمدی بخش در نشست با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی، بر هماهنگی و مدیریت پروازهای اربعین حسینی تاکید کرد و خواستار همکاری شرکت‌ها در بحث عملیات پروازی، تعمیر و نگهداری، تأمین قطعه و … با یکدیگر شد.

وی ضمن تاکید بر ممنوعیت فروش بلیت به صورت گروهی بدون هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری، افزود: میزان تقاضا و عرضه پروازهای اربعین حسینی نسبت به سال ۱۴۰۰ به بیش از پنج برابر افزایش یافته و برای عملیات پروازی امسال جابه جایی ۵۰۰ هزار زائر از طریق بخش حمل و نقل هوایی پیش بینی شده است.

محمدی بخش همچنین از رفع مشکل تأمین ارز ایرلاین‌ها تا امروز خبر داد و گفت: پروازهای اربعین از ۲۶ فرودگاه کشور انجام می‌شود و قصد داریم با اضافه کردن ۲ فرودگاه تعداد آن را به ۲۸ فرودگاه برسانیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی خواست نسبت به اطلاع رسانی به موقع به مسافران اقدام و بسته‌های فرهنگی مناسبی به زائران در طول پرواز، ارائه دهند.

وی افزود: همچنین سرعت توزیع بلیت‌ها ظرف یکی دو روز اخیر بیشتر خواهد شد و ۹۰ درصد بلیت‌های پروازهای اربعین تا روز شنبه (۲۷ مردادماه) واگذار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا