عدم همراهی با اغتشاشات به منزله رضایتمندی نیست/ مردم گلایه دارند

Print Friendly, PDF & Email

رضایی در نطق میان دستور:

عدم همراهی با اغتشاشات به منزله رضایتمندی نیست/ مردم گلایه دارند

عدم همراهی با اغتشاشات به منزله رضایتمندی نیست/ مردم گلایه دارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسئولان باید بدانند، عدم همراهی مردم با اغتشاشگران به معنای رضایت آن‌‎ها از وضع موجود نیست؛ مردم از گرانی‌ها و نابسامانی‌ها گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه ۴ دی) در جلسه علنی مجلس در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطر حاج قاسم سلیمانی و شهدای فتنه ۸۸ و شهدای حافظ امنیت سال ۱۴۰۱، گفت: امروز شاهد شکست توطئه سنگین امنیتی، فرهنگی، مجازی و سیاسی دشمن با هوشیاری و بصیرت ملت ایران هستیم، اگرچه خباثت‌های دُوَل غربی به ویژه آلمان، فرانسه و انگلیس این نوچه‌های آمریکا و صهیونیسم را فراموش نمی‌‎کنیم اما وظیفه ما مسئولان است که پاسخ در خوری به بصیرت و هوشیاری ملت با کار شبانه روزی و همت مضاعف دهیم.

رضایی تصریح کرد: با توجه به تمرکز دشمن بر حوزه فرهنگ، انتظار داریم جهت‌گیری دولت در بودجه بر تقویت زیرساخت‌‎‌های فرهنگی و خاک‌ریزهای فرهنگی انقلاب اسلامی باشد. مسئولان به ویژه مسئولان اجرایی بدانند، عدم همراهی مردم با اغتشاشگران به معنای رضایت آن‌‎ها از وضع موجود نیست. مردم گلایه مند هستند، مردم از دلار ۴۰ هزار تومانی، خودروی گران قیمت بی کیفیت داخلی و گرانی‌های اخیر گلایه مند هستند.

وی تاکید کرد: البته نقش اغتشاشگران و غرب گرایان داخلی در دادن گرا به دشمن در تشدید فشار بر ملت ایران را فراموش نمی‌‎کنیم اما وظیفه مسئولان است که با همت مضاعف و تلاش برای حل مشکلات مردم اقدام کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: بعد از گذشت بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم انتظار می‎‌رود مدیران مورد ارزیابی قرار گیرند. مردم از بریز و بپاش‌ها گلایه‌مند هستند، از مهمانی چند میلیاردی فلان شرکت دولتی در یک شب و از حقوق‌های نجومی، مدیریت ضعیف، بیکاری و بی ثباتی‌ها گلایه مند هستند.

وی ادامه داد: امروز هدف دشمن ناامیدسازی و مأیوس کردن مردم بوده هر مسئولی در کشور با عملکرد خود، موجب ناامیدی و یأس مردم شود، خیانت به کشور و خدمت به دشمن کرده است.

رضایی با بیان اینکه حیف و میل بیت المال، تبعیض، باندبازی و پارتی‌بازی مصداق خیانت به ملت ایران است، گفت: حقوق‌های نجومی آب به آسیاب دشمن ریحتن است. بارها در خصوص فساد در پتروشیمی مهر و غارت ثروت ملت ایران در این شرکت هشدار دادیم اما کاری صورت نگرفت. در خصوص پرداخت‌های تبعیض آمیز در دستگاه‎‌های دولتی هشدار دادیم اما کاری صورت نگرفت، اگر فراتر از شعار کاری می‌خواهید انجام دهید، به مردم خدمت کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: ماه‌ها از دستگیری مدیران تفرقه افکن تلگرامی می‌گذارد، کانال‌هایی که در لباس انقلابی مأموریت اختلاف افکنی میان قوا و مسئولان را با پمپاژ دروغ و تهمت به عهده داشتند؛ اما خبری از برخورد با عاملان و آمران آن نیست.

وی عنوان کرد: متأسفانه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و دشتستان روی زمین مانده است، مسئولان اجرایی دولت اگر نمی‌توانند کاری کنند، تعهد ایجاد نکنند، این مسئله موجب بی اعتمادی بیشتر می‌شود. انتظار داریم در دولت سیزدهم که شعار دولت مردمی بر خود نهاده حقوق مردم مظلوم استان بوشهر در صنعت نفت به ویژه در پارس جنوبی را استیفا کند، اما متأسفانه همچنان در بر همان پاشنه می‌چرخد.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا