مجلس

عباسپور: برنامه کشور فقط شخص پزشکیان نیست – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عباسپور نماینده بوئین‌زهرا به عنوان موافق کلیات برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم سخن گفت و افزود: اگر آقای پزشکیان امروز وقت خود را تقسیم می‌کرد، قاطبه نمایندگان آمادگی داشتند که از او به دلیل صداقتش همینطور نسخه اخیری که داشته است، دفاع کنند.

وی ادامه داد: فراموش نمی‌کنم وقتی آقای پزشکیان در مراسم تحلیف به موضوع حمایت از مقاومت و غزه رسید، دیدم شهید هنیه با ذوق و شوق آن‌چنانی جهت تشویق و استقبال از صحبت آقای پزشکیان دست می‌زد و وقتی برنامه تمام شد، من رفتم با آقای پزشکیان عکس بگیرم و شهید هنیه اشاره کرد که آقای پزشکیان را نگه دارید و آن فیلمی که او را در آغوش گرفته و تقدیر می‌کند ثبت شد.

عباسپور ضمن تشکر از جهت‌گیری‌های انقلابی پزشکیان بیان کرد: برادران عزیز بزرگترین حوادثی که در این کشور رخ داده است اگر به پیروزی رسیده در گرو وحدت و انسجام و همدلی بوده است. پیروزی انقلاب اسلامی بود که با هدایت و رهبری امام رخ داد. به برکت دفاع و همدلی و هم افزایی در دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم.

وی دولت چهاردهم را با ویژگی وفاق قابل دفاع عنوان کرد و افزود: این دولت کابینه خود را بر اساس جناح و جریان معرفی نکرده است بلکه به عنوان وفاق ملی از همه جریان‌های فکری استفاده کرده است. زمانی به فوق ملی مد نظر آقای پزشکیان که مورد تاکید رهبری است شکل می‌گیرد که ما نمایندگان مجلس تن به وفاق ملی دهیم و در انتخابمان جریانی و سیاسی نگاه نکنیم.

نماینده بوئین زهرا که به عنوان موافق کلیات برنامه‌های پیشنهادی دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس صحبت می‌کرد، افزود: اتفاق ملی از ضرورت‌های جامعه ما است و اگر ما نپذیریم به جامعه آسیب زده‌ایم. متأسفانه همه از پنجره اقتصادی برنامه‌های دولت را دیده‌اند هرچند که مسئله اقتصاد و معیشت از منظر ولی امر مسلمین اولویت است اما مسائل فرهنگی ما نیز مهم است امروز مسئله بهداشت و درمان به یک مسئله امنیتی در کشور تبدیل شده است.

عباسپور خاطرنشان کرد: با محدودیت‌های نظامی و تروریستی که برای کشور ایجاد کرده‌اند باید توجه کنیم به همه مسائل و اگر آقای پزشکیان امروز می‌گوید برنامه هفتم توسعه برنامه من است نه تنها یک ضعف بلکه یک قوت برای مجلس شورای اسلامی است که بر مبنای قانون اساسی مجلس حرکت دولت در این ریل را مشخص کرده است. برنامه کشور فقط شخص پزشکیان نیست و دولت ۱۹ وزارتخانه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا