مجلس

ظفرقندی برنامه‌ای واقع‌بینانه دارد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، بابک رضازاده در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: می‌دانم افرادی را که رئیس‌جمهور انتخاب کرده است، مانند خودش عدالت‌خواه هستند.

وی ادامه داد: ما اگر به وفاق ملی اعتقاد داریم باید همواره اینگونه باشیم، نه اینکه جایی که به نفعمان باشد آن را قبول داشته باشیم و در غیر این صورت آن را قبول نداشته باشیم.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات کشور را حل و فصل کنیم و رفع مشکلات، افراد توانمند می‌خواهد و با شعار دادن کار انجام نمی‌شود.

رضازاده گفت: وزیر پیشنهادی بهداشت چندین سال در جبهه بوده است و وی دکتری ساک به دست بوده و روز عملیات به وی می‌گفتند که آماده رزم و حمایت از رزمندگان باشید. هیچ کس نمی‌تواند وطنش را از خودش جدا کند و ما ایرانی هستیم و تمام نقاط کشور از آن ماست.

وی ادامه داد: در این ایام که کشور با تنگناهای مالی ناشی از تحریم روبرو است، توجه ظفرقندی به مدیریت منابع کشور و مصارف نظام سلامت بسیار قابل تحسین است و در برنامه‌های وی بر توزیع عادلانه و مدبرانه و بر مبنای اولویت‌های منابع تاکید شده است.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ظفرقندی در تجربه مدیریت خود در نظام سلامت و خدمات بهداشتی و درمانی کشور به گونه‌ای عمل کرده است که بعد از سال‌ها هنوز مورد تقدیر اساتید و دانشجویان است.

رضازاده گفت: هفت وزیر قبلی بهداشت از وی حمایت کردند و این یک اساس علمی و مدیریتی دارد. برنامه ارائه شده ظفرقندی به مجلس شورای اسلامی واقع بینانه و جامع و در مسیر اسناد بالادستی و برنامه هفتم است.

رضازاده اظهار کرد: برخی گفتند که وی مخالف خارج شدن دکترها و پرستارها از کشور است و ما هم مخالف این موضوع هستیم و مخالف هستیم که نوابغ ما از کشور خارج شود و نباید بگذاریم که عزیزان ما از کشور خارج شوند و زمینه را باید برای آنان آماده کنیم، نه اینکه دانشجو زیاد تولید کنیم.

وی ادامه داد: در کشورمان ماما و پرستار زیاد داریم، اما درباره کسانی که در زمان کرونا کار کردند، استدعا دارم که حتماً این افراد در شرایطی باشند که بتواند استخدام شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا