استان ها

طلاب جامعه الزهرا(س) طومار حمایت از جبهه مقاومت را امضا کردند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، نشست بصیرتی «ثابت قدم و پر قدرت در راه نصرالله» عصر پنجشنبه به مناسبت بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل فقید حزب الله لبنان با حضور طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران مانع از رسیدن آمریکا به اهداف و امتیازات از کشور ایران شد و به همین دلیل دشمنی آمریکا با ملت بزرگ ایران از همان ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شد.

استاد حوزه علمیه قم با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: سید مقاومت همواره بر دفاع از ولی فقیه تاکید داشت و می‌گفت باید قدردان ولی فقیه باشیم.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه طلاب روایت گری درست از تحولات اخیر است افزود: در این مسیر باید نسبت به جهاد تبیین نگاه ویژه ای داشت.

وی عنوان کرد: حاج قاسم نیز همواره نسبت به دفاع از ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی تأکید داشت و مکتب حاج قاسم در سیره و رفتار وی هویدا بود که باید از او الگو گرفت.

طلاب ایرانی و غیرایرانی، اساتید، مدیران و کارکنان این مجموعه با شرکت در راهپیمایی و با بیان شعارهای انقلابی همراه با امضای طومار اعلام آمادگی در اطاعت از ولی امر مسلمین و حمایت از جبهه مقاومت، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کردند.

متن طومار حمایت از جبهه مقاومت بدین شرح است:

ولی امر مسلمین جهان

رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی ایران

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای

سلام علیکم؛

با آرزوی توفیق و طول عمر و عزت برای حضرتعالی

ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جاودانه جبهه مقاومت که با شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، خون ایشان بیش از پیش در رگ‌های سربازان شما و حضرت صاحب الزمان عجل‌الله تعالی‌فرجه الشریف جوشش گرفته است.

ما طلاب، اساتید، کارمندان و همه خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بر خود لازم می‌دانیم که در راستای تحقق فرمان حضرت‌عالی مبنی بر یاری جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی، آمادگی خود را با استعانت از خداوند متعال و در سایه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه اعلام نمائیم و عهد می‌بندیم با تمام توان خود، راه و مکتب سید مقاومت را ادامه داده و به حول و قوه الهی در کوبنده‌تر شدن حملات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونیستی از هیچ اقدام و حمایتی فروگذار ننماییم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا