استان ها

طرح ملی«شوق رویش» هلال‌احمر استان زنجان افتتاح شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌الله هاشمی در آیین افتتاح طرح ملی شوق رویش افزود: پایتخت شور وشعور حسینی و غواصان دریاد دل زیبنده زنجان بوده و استاندار ساعی و تلاشگر همواره حامی هلال احمر در اجرای برنامه ها بوده و هم افزایی خوبی در استان حاکم است.

وی اظهارداشت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، سازمانی پویا و علمی است که امروز نمونه ای از این طرح رابا برنامه شوق رویش شاهد هستیم. مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: طرح های اثر گذار در سازمان جوانان با وجود مسئولان علمی اجرا می شود.

هاشمی ادامه داد: در هلال احمر استان زنجان افتخار داریم که ۲۸ هزار جوان اثر گذار که قدرتمندترین قشر جامعه و ظرفیت عظیم محسوب می شوند با این مجموعه همکاری دارند و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، رفع دغدغه مسئولان و خانواده ها تلاش می کنیم.

وی یادآوری کرد: هلال احمر در کنار خانواده ها برای احیای ارزش های دینی و نظام برنامه های و فعالیت های مختلفی را اجرا می کنیم و به دنبال جامعه آماده هستیم.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، با تاکید بر اینکه جوانان در فعالیت های هلال احمر از ارکان اصلی اجرای برنامه ها به شمار می روند، گفت: امروز طرح هایی که در حوزه جوانان انجام می شود روانشناسانه بوده وهمه آسیب های جامعه بررسی شده و در جهت رفع آن تیم ها و کانون های مختلفی تشکیل شده که برای اهداف بلند سازمانی و جامعه اثر گذار است.

هاشمی ادامه داد: داشتن جامعه آماده با حضور و فعالیت های تیمی محقق می شود که فعالیت های معاونت های هلال احمر با برنامه های مختلف و ادبیات مشترک برای رسیدن به حمایت از انسانها که شعار اصلی و ماموریت هلال احمر می باشد، اجرا می شود.

وی افزود: در حوزه جوانان مهربانی، صلح پایدار و بشردوستی جزو رسالت های این سازمان در داخل و خارج از کشور تاثیرگذار است.

رتبه زنجان در آسیب های اجتماعی آخر کشوری است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان نیز در ادامه این آیین گفت: جامعه فقط موارد آسیب نیست و موارد مثبت تاثیرگذار در دوام و قوام جامعه شده است.

صادق قهرمانی تاکید کرد: در بسیاری از آسیب ها جزو سه استان آخر هستیم. وی، فرهنگ مترقی زنجانی ها، هماهنگی اجرای برنامه های بین دستگاهی وغنی سازی اوقات فراغت را از عوامل تاثیرگذار در کاهش قابل توجه آسیب های اجتماعی استان بیان کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت را به درستی پیش ببریم می توانیم در راستای تربیت و شکل گیری نسل مترقی تاثیرگذار باشیم.

قهرمانی ادامه داد: دستگاه های مختلف در خصوص اجرای برنامه های اوقات فراغت برنامه ریزی و اجرا دارند و مهم است دستگاه های اجرایی با اجرای برنامه علاوه بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی در راستای تربیت نسل نیز تاثیرگذار هستند.

وی یادآوری کرد: هیجانات جوانان و نوجوانان در مسیر درست تخلیه می شود و به سوی جامعه سالم و پویا هدایت می شوند.

گفتنی است، در سفر یک روزه رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور به زنجان، آبیاری و کاشت نهال توسط ایشان و مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در نهالستان همیاران هلال‌احمر انجام شد و برنامه های غنی سازی اوقات فراغت با عنوان طرح”شوق رویش” با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا