آصفری در صحن مجلس: طرح استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار مجلس قرار گیرد نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور، طرح استیضاح وزیر اقتصاد هر چه زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد. به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن آصفری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۰ […]

آصفری در صحن مجلس:

طرح استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار مجلس قرار گیرد

طرح استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار مجلس قرار گیرد

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور، طرح استیضاح وزیر اقتصاد هر چه زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن آصفری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: بیش از ۴۰ نفر از نمایندگان مجلس مدتی است که درخواست استیضاح وزیر اقتصاد را امضاء کرده اند و به هیئت رئیسه تحویل داده اند.

وی افزود: این روزها شاهد مشکلات عدیده اقتصادی مانند گرانی ارز، تورم افسار گسیخته و وضعیت نابسامان بورس هستیم و مردم منتظر هستند مجلس برای رفع این مشکلات اقتصادی یک اقدام اساسی انجام دهد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات متعددی که در حوزه اقتصادی وجود دارد، لازم است که هیئت رئیسه مجلس طرح استیضاح وزیر اقتصاد را در دستور کار قرار دهد.