ورزشی

صعود مقتدرانه آمریکا به نیمه‌نهایی المپیک/ خط و نشان برای صربستان با تحقیر برزیل

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

تیم ملی بسکتبال آمریکا با پیروزی مقتدرانه مقابل برزیل، حریف صربستان در مرحله نیمه‌نهایی المپیک شد.

به گزارش ایسنا، در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تیم ملی آمریکا از ساعت ۲۳:۰۰ سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ به مصاف برزیل رفت که در پایان، با نتیجه قاطع ۱۲۲ – ۸۷ شکست سنگینی را به حریف خود تحمیل کرد تا مقتدرانه راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

شاگردان استیو کر از همان ابتدای بازی قدرت خود را به حرفشان دیکته کردند و به جز کوارتر سوم که ۳۱-۳۵ به سود برزیل تمام شد، کوارترهای اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۳۳-۲۱، ۳۰-۱۵ و ۲۸-۱۶ با برتری پشت سر گذاشته و در مجموع با ۳۵ امتیاز اختلاف، برنده این بازی شدند.

در این دیدار همه بازیکنان آمریکا موفق به کسب امتیاز شدند اما بهترین و امتیاز آورترین بازیکن زمین برونو کابوکلو، سنتر تیم ملی برزیل شد. او در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند، یک پاس گل، یک توپ ربایی و یک بلاک را به ثبت رساند تا با تاثیرگذاری ۲۹، بهترین بازیکن زمین شود.

تیم ملی بسکتبال آمریکا با این پیروزی قاطع چهارمین تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد و باید در مرحله بعد به مصاف تیم ملی صربستان برود. این دیدار روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی نیز تیم‌های ملی آلمان و فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار هم روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا