صدیقی: مردم برای موفقیت‌های روزافزون، خدمتگزاران خود در دولت را دعا کنند / خدا را شاکریم که در جمهوری اسلامی، همه مسئولان به فکر رفع مشکلات و کاستن از آلام مردم هستند

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایرنا: امام جمعه موقت تهران از راه اندازی کلان بیمارستان‌های جدید به عنوان موفقیت‌های دولت مردمی یاد و از افتتاح «کلان بیمارستان غدیر» همزمان با عید سعید غدیر و با استعانت از نام حضرت علی(ع) ابراز خرسندی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی گفت: ظرفیت، امکانات و تجهیزات کلان بیمارستان غدیر تهران، فوق پیشرفته است که باید به بهرام عین اللهی و مجموعه وزارت بهداشت و دولت آیت الله رییسی تبریک و به مردم نیز شادباش گفت.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم برای موفقیت‌های روزافزون، همواره خدمتگزاران خود در دولت را دعا کنند، خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که در نظام جمهوری اسلامی ایران، همه مسئولان خود را خدمتگزار مردم می دانند و به فکر رفع مشکلات، تسهیل زندگی و کاستن از آلام آنها هستند.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر تاکید کرد: اقدامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جلوه‌های خدمتگزاری به مردم است که در این دولت، خدمات ممتازی به جامعه ارائه کرده است و از منظر دین، درمان بیماران و نجات آنها از مرگ، با هیچ عبادتی قابل مقایسه نیست.

کلان بیمارستان غدیر دارای ۸۲۱ تخت، ۶۸ تخت اورژانس و ۲۴ اتاق عمل فردا جمعه در روز عید غدیر خم توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا