صدیقی: لایحه جدید حجاب از بازدارندگی خوبی برخوردار است / زمینه‌های صدور مجوز قانونی برای هیئت‌های مردمی در عرصه فریضتین ایجاد شده

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

 صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به تدوین لایحه جدید عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: کمیسیون‌های مجلس با دعوت از کارشناسان بخش‌های مختلف، لایحه جامعی را که قدرت بازدارندگی خوبی دارد، تهیه کرده‌اند. 

به گزارش  اداره کل روابط عمومی‌و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور لایحه جدید عفاف و حجاب را دارای جامعیت و بازدارندگی عنوان کرد.

کاظم صدیقی در جمع اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان بر تقویت تشکل‌های مردمی تأکید کرد و خواستار تقویت شبکه مجازی آمران به معروف و ناهیان از منکر، استفاده از ظرفیت‌های بسیج و آموزش فعالان عرصه فریضتین شد.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور همچنین از ایجاد زمینه‌های صدور مجوز قانونی برای هیئت‌های مردمی فعال در عرصه فریضتین خبر داد و بیان داشت: از این فرصت می‌توان برای حرکت‌های خوب اجتماعی استفاده کرد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود به تدوین لایحه جدید عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: کمیسیون‌های مجلس با دعوت از کارشناسان بخش‌های مختلف، لایحه جامعی را که قدرت بازدارندگی خوبی دارد، تهیه کرده‌اند.

وی ادامه داد: لایحه تدوین شده در بحث عفاف و حجاب تا یک هفته دیگر جهت رأی گیری به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

صدیقی همچنین از عموم مردم خواست تا اگر درباره لایحه جدید، پیشنهاد یا انتقادی دارند، پیش از مطرح شدن در صحن علنی مجلس و تبدیل شدن به قانون مطالب خود را به کمیسیون‌های فرهنگی و حقوقی و قضایی مجلس منعکس نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا