مجلس

صحنه شهادت دلیرانه‌ «شهید سنوار» تا ابد در ذهن مردم جهان می‌ماند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت فرمانده رشید جبهه مقاومت، یحیی ابراهیم سنوار را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضی نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلا

قهرمانی بی بدیل، فرمانده‌ای اندیشمند و نخبه‌ای با ایمان، شهید یحیی ابراهیم سنوار همچون زندگی سراسر حماسه اش، با شرایطی حماسی و اسطوره‌ای به دست سفاک ترین دشمنان به شهادت رسید و زندگی جاودانه را آغاز کرد. و لا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتاً...

این انسان بزرگ و نخبه با شجاعت و برنامه ریزی، بزرگترین عملیات راهبردی بر علیه کیان صهیونیسم را رهبری کرد و همچون خاری در چشم دشمنان انسانیت و عدالت بود. این فرمانده شجاع در دفاع از وطن و دین خود عزمی راسخ و اراده‌ای آهنین داشت و ترس را در دل دشمنان انداخته بود. او شجاعانه و حماسی زندگی کرد، شجاعانه و حماسی مبارزه نمود و شجاعانه و حماسی به شهادت رسید.

صحنه شهادت دلیرانه این فرمانده بزرگ تا ابد در ذهن مردم جهان و در دل‌های آزادگان الهام‌بخش بوده و شجره ستبر عدالت جویی و حق طلبی را بارور خواهد کرد.

فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی، شهادت فرمانده رشید یحیی ابراهیم سنوار را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز و بستگان و یاران ایشان، مردم مظلوم و قهرمان فلسطین و عموم آزادگان و حق طلبان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا