ورزشی

شکست غول یونانی در بسکتبال المپیک/ شروع خوب کانادا با ستاره‌ها

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

تیم ملی بسکتبال کانادا، نخستین بازی خود در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در جریان آخرین بازی از روز نخست مسابقات بسکتبال در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، که از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه – ۶ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شد، تیم ملی کانادا موفق شد با درخشش ستاره‌های NBA پلیر خود، مقابل یونان به پیروزی دست یابد.

در این دیدار که چهارمین بازی روز نخست مسابقات بود، یونانی‌ها با وجود درخشش یانیس آنتتوکونمپو، نتوانستند مقابل ستاره‌های پُرشمار کانادا کاری از پیش ببرند و نهایتا ۸۶ – ۷۹ تن به شکست دادند.

کوارترهای اول و دوم این بازی با نتایج ۲۲-۲۶ و ۱۶-۲۲ به سود کانادا تمام شد تا با وجود پیروزی ۲۲-۲۰ و ۱۹-۱۸ یونان در کوارترهای سوم و چهارم، در مجموع تیم ملی کانادا با ۷ امتیاز اختلاف، در این دیدار حساس به پیروزی برسد.

یانیس آنتتوکونمپو فوق‌ستاره تیم ملی یونان، ملقب به غول یونانی، در این دیدار ۳۴ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ پاس گل را به ثبت رساند تا با تاثیرگذاری ۳۱ بهترین بازیکن زمین شد، اما نتوانست مانع شکست هم‌تیمی‌های خود شود.

شکست غول یونانی در بسکتبال المپیک/ شروع خوب کانادا با ستاره‌ها
شای گیلجس-الکساندر، فوق ستاره تیم ملی بسکتبال کانادا

این دیدار از گروه A رقابت‌ها که به گروه مرگ مسابقات معروف است، برگزار شد. در دیگر بازی این گروه که صبح شنبه ۶ مرداد برگزار شد، تیم ملی استرالیا مقابل اسپانیا به پیروزی دست یافته بود.

نتایج چهار بازی روز نخست (شنبه – ۶ مرداد ۱۴۰۳) رقابت‌های بسکتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس:

استرالیا ۹۲ – ۸۰ اسپانیا (گروه A)

آلمان ۹۷ – ۷۷ ژاپن (گروه B)

فرانسه ۷۸ – ۶۶ برزیل (گروه B)

یونان ۷۹ – ۸۶ کانادا (گروه A)

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا