شکایت در جواب شکایت؛ این بار نوبت به پرسپولیس رسید
به گزارش پایگاه خبری هشت صبح، رسانه باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با توجه به جمیع اتفاقات و مطالب مطرح شده، در ارتباط با دربی، چند شکایت را در مراجع ذیربط مطرح خواهد کرد.
شکایت نخست پرسپولیس از جواد نکونام، سرمربی استقلال، خواهد بود که در کنفرانس خبری پیش از مسابقات اظهارات خلاف واقع و غرض ورزانه داشتند که مشخصا با هدف ایجاد فشار روی تیم داوری و تاثیر روی تصمیمهای آنها صورت گرفت که این اتفاق هم در بازی به شکل غیر قابل کتمان روی داد.
شکایت بعد از علی سامره، سرپرست تیم استقلال، است که پس از بازی برای چندمین بار، رفتار نامناسب و غیر حرفهای خود را در به کار گیری الفاظ، ادبیات و لحن نامناسب علیه پرسپولیس تکرار کرد. این نوع از گفتمان شاید با شخصیت ایشان و تیم کاری استقلال سازگار باشد ولی مشخصا مناسب فضای فوتبال و به هیچوجه در شان پرسپولیس نیست.
همچنین باشگاه پرسپولیس از حسین حسینی، کاپیتان این باشگاه به دلیل اظهارات خلاف واقع، غیرحرفهای و کذب او درباره باشگاه پرسپولیس و اتهامزنی راجع به روند داوریها که از قضا زیر سوال بردن فدراسیون فوتبال و ارکان آن نیز هست، شکایت میکند.
پرسپولیس همچنین شکایت و اعتراض خود به نحوه عملکرد جانبدارانه گزارشگر مسابقه را تقدیم میکند. روند گزارش بازی به شکلی بود که گویا اتاق VAR گوش به فرمان وی است و در صحنههایی به سود استقلال خواهان انجام ویدیوچک میشد که اصولا این رویه با آداب به کارگیری این تکنولوژی منافات د ارد و جدا از این که یک آموزش غلط بود، نوعی خطدهی به افکار عمومی به حساب میآید.
پایان پیام/
شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید