استان ها

شورای وحدت استان سمنان از «جلیلی» حمایت کرد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای وحدت استان سمنان در ارتباط با مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای را صادر کرد که متن آن به این شرح است:

حساس‌ترین انتخابات در نقطه‌ای تاریخی از انقلاب اسلامی به دور دوم کشیده شد که شاید عدم اجماع در جریان انقلاب مهمترین دلیل آن باشد. وجود انشعاب در جریان انقلاب و مشغول شدن به خود سبب گردید هم مشارکت مورد انتظار رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) محقق نشود و هم حریف و رقیب فرصت بازسازی پیدا کرده و انتخاباتی که در آن پیروزی جبهه انقلاب دور از دسترس نبود، به دور دوم شود.

کشیده شدن انتخابات به دور دوم حاوی این درس بزرگ است که توان و قدرت واقعی در وحدت و انسجام است و اینک که علیرغم همه انتقادات به لطف خداوند و عنایت شهدای خدمت فرصت جبران فراهم آمده، باید دانست لازمه آن گردآمدن همه نیروها، گروه‌ها، احزاب، فعالان و موثران جبهه انقلاب حول یک پرچم واجد و طراحی و اجرای یک طرح عملیات هوشمندانه است.

نقطه مثبت جبهه انقلاب این است که چنین شرایطی را در گذشته درک کرده و از آنها اندوخته و تجربیات مفید، ارزنده و موفقی دارد. اینک آزمون خطیر و بزرگی پیش روی همه ما قرار گرفته است. می‌توانیم با همراهی، همکاری، هم افزایی و هوشمندی با موفقیت از آن عبور کرده و به همگرایی در درون جریان انقلاب تبدیل نمائیم. لازمه تحقق این هدف مهم، وحدت و انسجام و پرهیز از اختلاف و تفرقه است.
قرار است این اتفاق بزرگ در آستانه ماه محرم رقم بخورد، کشتی جریان انقلاب باید مانند کشتی سیدالشهداء موسع و پر شتاب گردد و ظرفیت جاسازی و به کارگیری همه نیروهای انقلاب و مردم عزیز ایران اسلامی را در خود ایجاد کند تا در عاشورای ۱۵ تیر همه بتوانند بر آن سوار شده و از این مقطع تاریخی انقلاب را به سلامت عبور دهند.

تفکر انقلاب با سه شاخصه زاویه نداشتن با نظام، انقلاب و امام (ره)، عدم دلبستگی به آمریکا و دل در گرو دین و شریعت داشتن امروز در شخصیت برجسته انقلابی، مکتبی و ولایی جناب آقای دکتر جلیلی تبلور یافته است و با انتخاب ایشان تداوم دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی که نماد مردمی بودن و خدمت می‌باشد نیز تحقق خواهد یافت.

شورا با حمایت همه جانبه و قاطع از نامزدی جناب آقای دکتر جلیلی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام می‌دارد از تمام توان و ظرفیت خود برای رأی آوری ایشان استفاده خواهد کرد و از همه دلسوزان، نخبگان، احزاب و جریان‌های سیاسی، فعالان اجتماعی و فرهنگی، علما و روحانیون، اساتید، اقشار مختلف، وعاظ و مداحان و… درخواست می‌نماید در این مقطع حساس با کنار گذاشتن هرگونه اختلاف محکم و قدرتمند به صحنه بیایند و برای تشویق و ترغیب مردم و برگزاری انتخابات باشکوه با انتخاب دکتر جلیلی از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

توسل و توکل به قدرت لایزال الهی و عنایت اهل بیت (ع) یاریگر و راهنما و امید محرک و عامل انگیزشی برای ما در این مسیر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا