شهید «مولوی عبدالواحد ریگی» دغدغه اسلام و امت اسلامی را داشت – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار مهر، مولوی «محمد اسحاق مدنی» مشاور پیشین رؤسای‌جمهور در امور اهل سنت و نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری از سیستان و بلوچستان، امروز در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت مولوی «عبدالواحد ریگی» در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران اظهار کرد: قبل از هر چیز، شهادت مظلومانه برادر عزیز، عالم، ساده زیست و باتقوای خود، شهید مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت می‌گویم؛ شهید مولوی عبدالواحد ریگی، همیشه دغدغه اسلام و امت اسلامی را در سر داشت و بسیار انسان مخلص، با ایمان و با تقوایی بود.

نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری از سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهدا بالاترین مقام را دارند، افزود: کسانی که به خاطر آبروی اسلام و دین خدا، دنبال ایجاد وحدت هستند و در این مسیر جان خود را فدا می‌کنند، کاری استثنایی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به تحولات در غزه، با بیان اینکه امروز دشمن تصور می‌کند پیروز شده است گفت: هیچ‌کدام از رهبران کشورهای اسلامی همچون رهبر انقلاب، به حمایت از غزه و فلسطین نپرداخته‌اند؛ برخی کشورهای منطقه امروز برای رژیم اسرائیل اسلحه می‌فرستند و برای مردمان غزه، آذوقه ارسال می‌کنند.

مولوی محمد اسحاق مدنی اضافه کرد: اگر امروز کشورهای اسلامی یک‌جا اعلام می‌کردند که اگر آتش بس حادث نشود با اسرائیل جنگ خواهیم کرد، اکنون شاهد ادامه جنگ در غزه نبودیم. وی افزود: اگر در امت اسلامی، اتحاد و انسجام وجود داشت، اکنون شاهد چنین مشکلاتی نبودیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا