سیاسی

شهید موسوی یکی از شخصیت‌های ممتاز و برجسته سپاه بود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه به همراه هیأتی با حضور در منزل پدر سردار سرتیپ پاسدار شهید سید مهدی موسوی از همراهان رئیس جمهور شهید و فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری با اعضای خانواده و نزدیکان وی دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار با تجلیل از شخصیت و نقش آفرینی‌های مجاهدانه و فداکارانه سردار شهید موسوی اظهار کرد: حداقل ۱۵ سال ایشان را از نزدیک می‌شناختم و با وی ارتباطات بسیار نزدیکی داشتم، شهید موسوی در واقع یکی از شخصیت‌های ممتاز، درخشان و برجسته سپاه بود.

وی شهید موسوی را در وفای به عهد و مسؤولیتی که عهده‌دار بود بسیار جدی دانست و افزود: در عین حال او با همکاران خود بسیار متواضع، صمیمی و مهربان بود و شخصیت ایشان ترکیبی از احساس مسئولیت فوق بالا، پذیرش مأموریت‌های سنگین، حس وفاداری، روح فداکاری و نگاه جهادی به مسئولیت و نترسیدن از کارهای سخت بود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه چون رئیس جمهور عزیز شهید، یک شخصیت بسیار مردمی و در میان مردم بود و این روحیه مأموریت حفاظت ایشان را سخت می‌کرد گفت: این واقعیت وضعیتی را ایجاد می‌کرد که جسم، جان و روح گروه حفاظت را درگیر می‌کرد اما شهید موسوی مأموریت حفاظت از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را به گونه‌ای شایسته انجام می‌داد و مردم به راحتی و سهولت با رئیس جمهور خود ارتباط برقرار می‌کردند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: هیچ چیزی جز شهادت پاسخگوی تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه شهید موسوی نبود.

سرلشکر سلامی در تجلیل از خانواده سردار شهید موسوی با تاکید بر اینکه این خانواده وقف انقلاب و نظام شده‌اند، بیان داشت: شما عزیزان پدر، مادر، برادران، همسر بزرگوار و دختران معصوم شهید موسوی دسته گلی هستید که از ایشان به یادگار مانده‌اید و چون همراه با شهید بوده‌اید سختی‌های کار و مأموریت او هم به شما منتقل می‌شد.

فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: این شهادت بزرگ مصیبت سنگینی برای خانواده است که به فضل الهی با صبر و شکیبایی بار سنگین ثبات قدم در راه خطیر و مقدس شهید گرانقدر را حمل خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا