شهید سلیمانی فرمانده مدیریت راهبردی صحنه‌های بحرانی بود

Print Friendly, PDF & Email

سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

شهید سلیمانی فرمانده مدیریت راهبردی صحنه‌های بحرانی بود

شهید سلیمانی فرمانده مدیریت راهبردی صحنه‌های بحرانی بود

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید سلیمانی فرمانده مدیریت راهبردی صحنه‌های بحرانی بود و راهبرد دشمنان را به درستی تشخیص می‌داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر سید یحیی صفوی در جمع خبرنگاران، گفت: در ۴۰ سال شناخت از شهید سلیمانی ایشان فرمانده مدیریت راهبردی صحنه‌های بحرانی بود و برای پیروزی در صحنه اول راهبرد دشمنان را درست تشخیص می‌داد.

وی با بیان اینکه ایشان از یک تفکر انقلابی و شجاعت و تدبیر لازم و راه اندازی تشکیلات بهره می‌جست، ادامه داد: ایشان در سه سطح راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی عمل می‌کرد و ایشان یک دیپلمات هم بود و رئیس جمهور روسیه و سوریه به راحتی با ایشان می‌نشستند و صحبت می‌کردند و آن شهید بزرگ درک مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی را داشت.

وی افزود: بیش از ۲۲ تیپ حشدالشعبی را در عراق برای مقابله با داعش سازماندهی کرد. هرچند پایه این حشدالشعبی لشکر بدر بود که ابومهدی المهندس سازماندهی کرد.

سرلشکر صفوی ادامه داد: ایشان از قلب رئوف و عاطفی برخوردار بود و از ایزدی‌ها و مسیحیان سوریه نیز حمایت می‌کرد و نگاهش نگاه انسانی بود و سومین خصوصیت ایشان عملکرد ایشان بود و ۴۰ سال در حال جهاد بود.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه سردار سلیمانی اشرار و ضد انقلاب را با هماهنگی دولت خلع سلاح کرد، گفت: از زمانی که ایشان فرمانده نیروی قدس بود، تحول بزرگی در محور مقاومت ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: در ۳۰ سال گذشته شاهد شکست‌های فراوان آمریکایی‌ها بودیم و تأثیر و قدرت عملکرد شهید سلیمانی را باید در شکست آمریکایی‌ها در جنوب غرب آسیا و شرق مدیترانه دید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا