استان ها

«شهید رییسی» تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد جامع واجارگاه اظهار کرد: شهید رئیسی شخصیت انقلابی و حاضر در همه صحنه‌های نظام اسلامی شبانه روز تلاش کرد و تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم و نظام کرد.

تسخیری با اشاره به اینکه شهید رئیسی با توجه به مشکلات داخلی از جمله مسائل اقتصادی برای تحول این موضوع به صورت زیر بنایی وارد عرصه شدند، افزود: شهید جمهور در حوزه منطقه‌ای و خارجی با کمک وزیر امور خارجه شهید امیر عبداللهیان نگاه دنیا را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها ادعا داشتند که دنیا با نظام جمهوری اسلامی قهر است اما علاوه بر برقراری ارتباطات با دنیا معاملات بسیار زیبایی در منطقه شاهد بودیم، ادامه داد: رئیس جمهور در حوزه مسکن به وعده‌های که داده بود جامه عمل پوشاند و برخلاف دولت گذشته حدود ۲ میلیون مسکن برای مردم تدارک دیده شده و یا در حال اجرا است.

وی گفت: وقتی که صهیونیست آن جسارت به کنسولگری ایران در سوریه انجام می‌دهد رئیس جمهور با تمام شجاعت بحث انتقام را مطرح می‌کنند و در صحنه‌های بین اللملی این موضوع را به صورت شفاف بیان می‌دارد که ما شاهد آن عملیات قدرتمند وعده صادق بودیم که بعد این عملیات نگاه بین اللملی نسبت به اقتدار ایران عوض شد.

تسخیری بیان کرد: حضور مردم در تشییع پیکر این شهید بیانگر مقبولیت نظام و انقلاب اسلامی و نیز شخصیت فردی این شهید است که مجاهدانه تمام وقتش را وقف مردم کرد و حتی کسانی که به ایشان رأی نداده بودند در این مراسم شرکت می‌کنند که یک اقتدار دیگری نیز برای نظام جمهوری اسلامی بعد شهادتش به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی چون تمام وقف و وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد بنابراین این شجاعت و خدمات موجب شهرتش شد و مردم پس از شهادت رئیس جمهور به عنوان سرباز ولایت، انقلابی دیگر را به نمایش گذاشتند.

تسخیری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تصریح کرد: از امروز ثبت نام ریاست جمهوری آغاز شده و ما برای اداره کشور به یک سرباز ولایت برای نوکری و خدمت به مردم نیاز داریم نه سربار مملکت که توسط مردم باید انتخاب شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا