شهید ایرلو مردم مقاومت بود

Print Friendly, PDF & Email

سرلشکر قاآنی:

شهید ایرلو مردم مقاومت بود

شهید ایرلو مردم مقاومت بود

فرمانده نیروی قدس سپاه، در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار ایرلو گفت: ایرلو مرد مقاومت بود و توانست در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی این مقاومت را از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسن ایرلو با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، علی لاریجانی رئیس سابق مجلس و جمع دیگری از مسئولین لشگری و کشوری در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صداوسیما آغاز شد.

سردار قاآنی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ایرلو مرد مقاومت بود و توانست در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی این مقاومت را از خود به نمایش بگذارد. بهترین واژه برای نام بردن از روی این است که شهید ایرلو مرد مقاومت بود.

وی ادامه داد شهید ایرلو در هر عرصه‌ای که بود به معنای واقعی مرد مقاومت بود. اگر در عرصه دفاع مقدس حضور داشت مرد مقاومت بود و اگر در عرصه دیپلماسی حاضر شد سفیر مقاومت بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: موضوع مقاومت یکی از مهمترین مسائل مورد تاکید رسول اکرم سلام الله علیها است و برجسته‌ترین دستوری که خداوند در یک آیه به رسول اکرم دستور فرمودند مقاومت بود؛ البته این دستور تنها برای رسول اکرم نبود و تمام کسانی که پیرو رسول اکرم هستند باید مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مقاومت مربوط به امروز نیست، گفت: مقاومت موضوعی است که ائمه معصومین را تا وادی شهادت پیش برد و ما مفتخریم که تنها مکتبی هستیم که تمام رهبران ما بلا استثنا به شهادت رسیدند و در راه مقاومت در برابر مستکبران جهان جان شیرین خود را فدا کردند.

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: وقتی میدان برای پیروان مکتب ائمه معصومین باز شد به خوبی نشان دادند که مرد مقاومت هستند. امروز به برکت راهنمایی‌های امام این انقلاب و فضایی که برای نظام اسلامی ما باز شده اثبات شد که واژه مقاومت چه واژه با برکتی است و هر کسی که در میدان مقاومت ایستاد، با دست خالی موفق و پیروز از میدان بیرون می‌آید.

وی ادامه داد: واژه مقاومت آنقدر تأثیر داشته که حتی دشمنان ما نیز به رمز آن پی بردند. آمریکای جنایت‌کار و سگ دست پرورده اش رژیم صهیونیستی و برخی تفاله‌ها مانند عربستان سعودی را به جان مردم مسلمان انداختند و هفت هزار میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا و ایران که کانون مقاومت است، هزینه کردند اما هزینه آنها نتیجه نداد و آنها در هر صحنه‌ای وارد شدند شکست خوردند و امروز به فکر این هستند که چگونه است که هر چقدر هزینه می‌کنند و سلاح و پول بیشتری صرف می‌کنند نمی‌توانند در برابر مقاومت ملت منطقه ما به پیروزی برسند.

نیروی قدس سپاه با اشاره به موفقیت‌های محورهای مقاومت در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و یمن گفت: به هر گوشه از منطقه نگاه کنیم می‌بینیم که ملت‌های منطقه با تأثیر از مکتب انقلاب اسلامی، مکتب امام خمینی و مقام معظم رهبری، راه زندگی با عزت را آموختند و ایستادند و پیروز شدند.

ادامه دارد…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا