استان ها

شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهدای شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان که در محل سالن شهدای فرهنگی خورموج برگزار شد گفت: برخی از بندگان برگزیده خدا در عرض یک سال راه هزار ساله را طی می‌کنند که آنقدر خوب طی طریق می‌کنند که بلافاصله نمره قبولی می‌گیرند و چون خداوند می‌خواهد به سایر بندگان بگوید که این مسیر را طی کنید و آنها را الگوی دیگران قرار دهد با اعطای شهادت پرده از چهره آنان برمی‌دارد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند، گفت: شهدا زنده هستند چون خداوند می‌خواهد برای دیگران الگو باشند و بوسیله آنان با دیگران احتجاح کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند شهادت قله است و دامان آن پدران و مادران شهدا هستند چرا که نبوغ و استعداد شهدا در بستر تربیت والدین و همراهی و پشتیبانی همسران آنان شکل گرفته است و لذا والدین و همسران و فرزندان شهدا در اجر و مقام آنان شریک هستند.

شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند

وی ضمن تمجید از صبر و استقامت همسران شهدا گفت: اگر استان بوشهر دیار غیور مردان است این امر در بستر همراهی و تربیتی غیور زنان حاصل شده است و نتیجه آن این بوده که فرزندان این استان پوزه استعمار را با شجاعت خود به خاک بمالند.

وی با اشاره به اینکه‌مطالبات و خواسته‌های خانواده‌های معظم شهدا پیگیری می‌شود گفت: نارضایتی‌هایی که از سوی خانواده‌های معظم شهدا در مورد ارائه خدمات بیمه دی وجود دارد رسیدگی می‌شود.

وی تصریح کرد: به کمک مجلس و دولت اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۲ سال اخیر چند برابر و مستمری والدین شهدا نیز ۱۱۴ درصد افزایش دارد که نشانگر توجه ویژه دولت به خواسته‌های خانواده‌های معظم شهداست.

وی همچنین از ۳ برابر شدن سرانه بیمه تکمیلی و پرداخت ۱۰۰ درصدی مبالغ به بیمه‌ها خبر داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا