شهدا بهترین الگو جوانان هستند/ شهدا دست یافتنی هستند

ستاری:

شهدا بهترین الگو جوانان هستند/ شهدا دست یافتنی هستند

شهدا بهترین الگو جوانان هستند/ شهدا دست یافتنی هستند

مسئول کمیسیون علم و فناوری شورای راهبردی روابط خارجی گفت: این تفکر اشتباه است که شهدا را دست نیافتنی جلوه می‌دهد، شهدا و نوابغ این مرز و بوم همگی دست‌یافتنی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سورنا ستاری مسئول کمیسیون علم و فناوری شورای راهبردی روابط خارجی در مراسم بزرگداشت شهید منصور ستاری اظهار داشت: دی ماه ایام خاصی است در این ماه تعداد بسیاری از فرماندهان همچون حاج قاسم سلیمانی، حاج احمد کاظمی و پدرم به شهادت رسیده‌اند.

ستاری ادامه داد: ۲۸ سال از آن حادثه تلخ می‌گذرد و من همه سال در این مراسم حضور یافته ام، هنوز که هنوز است در این ایام حس می‌کنم که هر لحظه پدرم در را باز می‌کند و به خانه می‌آید.

مسئول کمیسیون علم و فناوری شورای راهبردی روابط خارجی در خصوص فراغ و دوری خانواده‌ای شهدا از شهیدانشان گفت: درست است که شهدا با خدا معامله کردند و به درجات عالی رسیده اند و نزد پروردگار روزی معین دارند، اما انتظاری که خانواده شهدا از دوری عزیزانشان بسیار سخت است.

ستاری ادامه داد: همه ما می‌میریم و مرگ حقیقت زندگی است. مهم این است در زندگی تأثیرگذار و اثربخش باشیم.

وی با بیان اینکه شما دانشجویان باید برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی داشته باشید. گفت: امروز الگوهای فوق‌العاده‌ای در دانشگاه ستاری هستند که برای موفقیت می‌توانید از آن‌ها تاسی کنید.

مسئول کمیسیون علم و فناوری شورای راهبردی روابط خارجی خاطرنشان کرد: این تفکر اشتباه است که شهدا را دست نیافتنی جلوه می‌دهد، شهدا و نوابغ این مرز و بوم همگی دست‌یافتنی هستند. روزگاری این عزیزان پشت میزهای همین دانشگاه نشستند، اما با همت و اراده آینده خود و کشورشان را تغییر دادند و به اهداف والایشان رسیدند.

ستاری با بیان اینکه نیروی هوایی سراسر خون و افتخار است. گفت: نیروی هوایی بر پایه تکنولوژی و نوآوری شکل گرفته و بسترساز تحولات جدی در کشور بوده است؛ چراکه ترکیب تکنولوژی با اعتماد به نفس بسیار مهم و کارگشا است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا