شهدای رسانه توانستند جلوه زیبای مقاومت را منعکس کنند

Print Friendly, PDF & Email

سردار قاآنی:

شهدای رسانه توانستند جلوه زیبای مقاومت را منعکس کنند

شهدای رسانه توانستند جلوه زیبای مقاومت را منعکس کنند

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای عرصه مقاومت، رسانه‌های همراه آنها و به ویژه شهدای عالیقدر رسانه بودند که توانستند به درستی جلوه‌های زیبای مقاومت را منعکس کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در نخستین یادواره شهدای رسانه مقاومت، گفت: در عصری زندگی می‌کنیم که واژه مقاومت جز برجسته‌ترین واژگان در مجامع اسلامی و غیر اسلامی است. پیش از این، واژه ارزشمند مقاومت این همه تکرار نمی‌شد و در مقابل آن این همه انسان سر تعظیم فرود نمی‌آوردند.

وی افزود: این شهدای عرصه مقاومت، رسانه‌های همراه آنها و به ویژه شهدای عالیقدر رسانه بودند که توانستند به درستی جلوه‌های زیبای مقاومت را منعکس کنند. تا جایی که حتی دشمنان اسلامی و دشمنان جبهه مقاومت وقتی به این واژه ارزشمند می‌رسند، مجبور هستند ادای احترام کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا، صهیونیسم بین‌الملل و در رأس آن رژیم صهیونیستی برای دنیا این طور تعریف کرده بودند که هرکس سلاح، تجهیزات و پول بیشتری دارد در جنگ‌های مختلف پیروز است؛ چرا که خودشان از طریق فروش سلاح زندگی و ارتزاق می‌کردند و برای همین جنگ در دنیا به راه می‌انداختند تا به وسیله آن سلاح بفروشند.

سردار قاآنی یادآور شد: اما کسانی که تلاش می‌کردند بیاموزند سلاح و تجهیزات سرنوشت میدان جنگ را تعیین می‌کند، امروز اقرار می‌کنند که کسانی در میدان‌های مختلف نبرد موفق می‌شوند که مقاومت بیشتری دارند.

وی افزود: این جمله‌ای است که بسیاری از مراکز مطالعاتی، مسئولان و کارشناسان نبردها در دنیا آن را بیان می‌کنند و قطعاً این موضوع، محصول فداکاری مردان مقاوم جبهه مقاومت بوده و همچنین رسانه‌های که این ارزش‌ها را به درستی منعکس کرده‌اند.

در حال تکمیل…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا