شناسنامه انتخابات استان‌های کشور تدوین می‌شود

Print Friendly, PDF & Email

اسلامی:

شناسنامه انتخابات استان‌های کشور تدوین می‌شود

شناسنامه انتخابات استان‌های کشور تدوین می‌شود

مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: تدوین شناسنامه انتخابات در استانداری‌های سراسر کشور به صورت جدی در دستور کار دفتر انتخابات وزارت کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت کشور، محسن اسلامی مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور اظهار داشت: تدوین شناسنامه ویژه انتخابات هر استان اقدام نوآورانه‌ای است که از سوی دفتر انتخابات وزارت کشور با هماهنگی استانداری‌های سراسر کشور دنبال می‌شود.

وی افزود: با برنامه ریزی دقیق، تمام تلاش بر رصد کارشناسی انتخابات در استان‌های کشور است و در این خصوص به دنبال این هستیم که کارشناسان حوزه انتخابات با دریافت آموزشی‌های فنی و محتوایی لازم، آمادگی کافی برای بسترسازی هر چه قوی‌تر شرایط انتخابات در کشور داشته باشند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور با تاکید بر اینکه رصد اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌ها پیرامون انتخابات جز اولویت‌های دفتر انتخابات است، اظهار کرد: تحلیل‌ها و ارزیابی وضعیت انتخابات در استان‌ها به صورت گزارش تحلیلی جمع بندی می‌شود.

اسلامی همچنین به ضرورت آموزش فنی، خبری و تحلیلی مجریان انتخابات در استانداری‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص با همکاری نزدیک و همه جانبه با مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور به دنبال ارتقای نظام دانشی مجریان انتخابات در حوزه خبر و ارائه گزارش و اخبار به مردم هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا